05.05.21. Види і засоби міжфразового зв'язку.
2. Переглянути відеоуроки. Скласти конспект.
https://www.youtube.com/watch?v=ExMC2ESWU6E
https://www.youtube.com/watch?v=2UZX0VUvsOg
3. Виконайте домашню вправу на с. 127. Завдання вказані у вправі.
27.04.21.
21.04.21. Контрольний переказ тексту.
Як знайти своє покликання?
Невдовзі
кожен з нас має обрати фах, який має
визначити долю. Як же страшно помилитися у виборі майбутньої
професії! Саме цей вибір для плину нашого життя
цілком може стати вирішальним.
Ви помічали,
як багато навколо нас халтурників і невмійків? Якщо невмійко – це той, хто
чогось не вміє, але може ще колись
навчитися, то халтурник – це людина,
усвідомлено байдужа до своєї праці. Халтурник – це безвідповідальний і ледачий
ремісник, який так і не став і вже не
стане майстром.
Кажуть, що
майстер – це той, хто знайшов своє покликання у праці. А ще кажуть, що справжнього майстра
характеризують три ознаки. Перша – це
високе професійне вміння, володіння тими прийомами, які забезпечують щонайвищий рівень роботи. Друга ознака – це творче ставлення до
праці, своєрідний і неповторний “почерк”. Це те, що все виконане майстром
робить неповторним, а самого майстра – незамінним. І, нарешті, третьою ознакою справжнього
майстра є його прагнення прислужитися людям, бути їм по-справжньому корисним.
Ви можете
заперечити: хіба ота корисність така вже необхідна? Навчився щось робити
вправно, то й роби! Аби платили
побільше. Та виявляється, все не так просто. Якщо праця майстра не є
корисною людям, то й майстерність виявиться позбавленою смислу, навіть може
суперечити інтересам людей, стати
аморальною.
Кому спаде
на думку визнати майстром кишенькового
злодія? Або славетного шахрая, “великого комбінатора” Остапа Бендера? Або здібного вченого – героя роману Герберта
Уеллса “Людина-невидимка”, який і не думав про те, щоб його відкриття стало для людей корисним.
Знайти своє
покликання – значить виявити себе у
праці, яка найкраще відповідала б складові душі, нахилам,
здібностям. Пам’ятаєте ідею
“сродної праці” Григорія Сковороди?
Самим лише
навчанням створити майстра неможливо. Необхідна гармонія особистості з обраною професією. Тобто відповідність
того, чого людина прагне, з тим, на що ця людина спроможна.
Як було б прикро поповнити собою лави узаконених
дипломами немайстрів! Щоб цього не сталося, потрібно одне: правильно обрати
професію, відчувши своє покликання. А для цього необхідно навчитися
правильно оцінювати себе. Це тільки на перший погляд просто, а насправді –
немає нічого складнішого. Отже, пізнай себе - і знайдеш своє
покликання!
Надіслати до 23.04.21, 17.00.
dansvet0369@gmail.com
20.04.21. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки.
1. Переглянути експрес-урок за посиланням.
14.04.21. Контрольний диктант.
На косовиці
Зб..рались ми на косовицю завжди довго. І ось одч..няються ворота мати хреститься і щось проказує коні рушають ми їдемо.
Я л..жу на возі. Віз наш увесь дерев..яний дід і прадід були чумаками а чумаки не/любили заліза бо воно казали пр..тягає грім.
На/в/коло мене дід і батько з косарями. Я бачу на/в/коло себе в/горі їх в..л..тенські спини а над спинами і косами які
вони тр..мають у руках як воїни зброю у високому темному небі світять мені зорі
й молодик. Чумац..кий віз тихо р..пить піді мною а в синім небі Ч (ч)умацький Ш
(ш)лях показує дорогу. Дивлюсь я на моє небо повертаю з возом і косарями праворуч і ліворуч
і зоряний всесвіт повертає разом з нами і я не/помітно
лину в щас(т)ливий сон.
Прокидаюсь на березі Д(д)есни. Сонце високо косарі далеко коси дзв..нять коні
пасуться. А на Д(д)есні краса! І вже я не/ходжу а тільки літаю
ледве торкаючись лугу.
Надіслати 14.04.21 до 17.00.
dansvet0369@gmail.com
____________________________________
13.04.21. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
1. Повторити § 32, складені конспекти.
Надіслати роботу 13.04.21. до 18.00.
dansvet0369@gmail.com
1. Переглянути відеоурок. Пригадати опрацьований раніше матеріал. Записати в зошит правила (з прикладами):
2. Повторити § 32.
Тільки цвіркун цвіркоче в житі, шелестить сухий колос та
інколи
запідпадьомкає перепелиця.
[ ] , [ ] та [ ]. Безсполучниково-сурядний зв’язок.
!!! 1-ше речення можна не писать, я навела його в прикладі.
Завдання надіслати до 01.04.21, 18.00.
dansvet0369@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХУ!!! _______________________________________
24.03.21.
1. Переглянути відеоуроки.
3. Опрацювати за підручником § 32. Виконати завдання
Виконане завдання надіслати до 26.03.21, 18.00)
dansvet0369@gmail.com
19.01. 21.
Завдання:
Завдання:
2. Виконайте повний синтаксичний розбір (+ схема) речення з відеоуроку (у кінці відео).
!!! Надіслати на електронну пошту фото виконаних завдань:
dansvet0369@gmail.com
20.10.20. - 21.10.20. Повторення вивченого з теми «Пряма й непряма мова».
1. Повторити § 6, 7, 9, 10.
2. Переглянути експрес-урок. Записати приклади з відео із схемами.
!!! Після канікул з цієї теми буде контрольна робота.
_________________________________________________
КВІТЕНЬ, 2019
1. Повторити § 32 (с. 112).
2. Із вправи 4 (с.114) випишіть складні речення з різними видами зв'язку. Підкресліть всі члени речення та визначте всі частини мови. Побудуйте схеми речень, визначте види зв'язку.
28.01.2019.
Тема. Складнопідрядне речення з обставинними підрядними місця й часу.
Завдання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий