9 КЛАС. УКРАЇНСЬКА МОВА

05.05.21. Види і засоби міжфразового зв'язку.

1. Опрацювати § 35.

2. Переглянути відеоуроки. Скласти конспект.

2.1 "Дане" і "Нове" в тексті.

https://www.youtube.com/watch?v=ExMC2ESWU6E


2.2. Види зв'язку в тексті.

https://www.youtube.com/watch?v=2UZX0VUvsOg

3. Виконайте домашню вправу на с. 127.  Завдання вказані у вправі.

* Надсилати нічого не треба, у вас буде самостійна робота.
_______________________________________________

27.04.21.

Будова тексту. Мікротема й абзац. 
Ключові слова в тексті й абзаці

1. Опрацювати за підручником § 34. 
2. Переглянути урок з цієї теми.


3. Виконати домашнє завдання з відео.
Надіслати до 29.04.21. включно.

dansvet0369@gmail.com
________________________________________

21.04.21. Контрольний  переказ тексту. 

1.Написати переказ тексту. 
(Списувати текст не потрібно!!!)

                    Як  знайти своє покликання?

        Невдовзі кожен з нас має обрати  фах, який має визначити  долю.  Як же страшно помилитися у виборі майбутньої професії! Саме цей вибір для плину нашого життя  цілком може стати вирішальним.

        Ви помічали, як багато навколо нас халтурників і невмійків? Якщо невмійко – це той, хто чогось не вміє, але  може ще колись навчитися,  то халтурник – це людина, усвідомлено байдужа до  своєї праці.  Халтурник – це безвідповідальний і ледачий ремісник, який  так і не став і вже не стане майстром.

        Кажуть, що майстер – це той, хто знайшов своє покликання у праці.  А ще кажуть, що справжнього майстра характеризують  три ознаки. Перша – це високе професійне вміння, володіння тими прийомами, які забезпечують  щонайвищий рівень  роботи. Друга ознака – це творче ставлення до праці, своєрідний і неповторний “почерк”. Це те, що все виконане майстром робить неповторним, а самого майстра – незамінним. І, нарешті, третьою ознакою справжнього майстра є його прагнення прислужитися людям, бути їм  по-справжньому  корисним.

        Ви можете заперечити: хіба ота корисність така вже необхідна? Навчився щось робити вправно, то й роби! Аби платили  побільше. Та виявляється, все не так просто. Якщо праця майстра не є корисною людям, то й майстерність виявиться позбавленою смислу, навіть може суперечити  інтересам людей, стати аморальною.

        Кому спаде на думку визнати майстром  кишенькового злодія? Або славетного шахрая, “великого комбінатора” Остапа Бендера?  Або здібного вченого – героя роману Герберта Уеллса “Людина-невидимка”, який і не думав про те, щоб його відкриття  стало для людей корисним.

        Знайти своє покликання – значить  виявити себе у праці,  яка найкраще  відповідала б складові душі, нахилам, здібностям. Памятаєте ідею “сродної праці” Григорія Сковороди?

        Самим лише навчанням створити майстра неможливо. Необхідна гармонія особистості  з обраною професією. Тобто відповідність того, чого людина прагне, з тим, на що ця людина спроможна.

        Як було б прикро поповнити собою лави узаконених дипломами немайстрів! Щоб цього не сталося, потрібно одне: правильно обрати професію, відчувши  своє покликання. А для цього необхідно навчитися правильно оцінювати себе. Це тільки на перший погляд просто, а насправді – немає нічого  складнішого. Отже, пізнай себе -  і знайдеш своє покликання! 

 Надіслати до 23.04.21, 17.00.

dansvet0369@gmail.com

______________________________

20.04.21. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки.

1. Переглянути експрес-урок за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=1DUWE3yMUl8

2. Виписати з відео:
- Ознаки тексту
- Властивості цілісності та єдності тексту.

3. Опрацювати за підручником § 33.
4. Виконати завдання домашньої вправи на с. 119.
- записати тему тексту
- записати стиль мовлення тексту
- визначити мікротеми (скласти план)
- дописати кінцівку тексту (у робочий зошит), висловивши власну думку щодо загадки зображеної на картині особи (3-5 речень). 
Відповідь надіслати до 21.04.21, 16.00.
_______________________________________


14.04.21. Контрольний диктант.

Списати текст, розставивши розділові знаки, знявши риски, розкривши дужки. 

На косовиці

Зб..рались ми на косовицю завжди довго. І ось одч..няються ворота мати хреститься і щось проказує коні рушають  ми їдемо.

Я л..жу на возі. Віз наш увесь дерев..яний  дід і прадід були чумаками а чумаки не/любили заліза бо воно казали пр..тягає грім.

На/в/коло мене дід і батько з косарями. Я бачу на/в/коло себе в/горі їх в..л..тенські спини а над спинами і косами які вони тр..мають у руках як воїни зброю у високому темному небі світять мені зорі й молодик. Чумац..кий віз тихо р..пить піді мною а в синім небі Ч (ч)умацький Ш (ш)лях показує дорогу. Дивлюсь я на моє небо  повертаю з возом і косарями праворуч і ліворуч і зоряний всесвіт повертає разом з нами і я не/помітно лину в щас(т)ливий сон.

Прокидаюсь на березі Д(д)есни. Сонце високо косарі далеко коси дзв..нять коні пасуться. А на Д(д)есні краса! І вже я не/ходжу а тільки літаю ледве торкаючись лугу.

Надіслати 14.04.21 до 17.00.

dansvet0369@gmail.com

____________________________________

13.04.21. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. 

1. Повторити  § 32, складені конспекти.

2. Записати речення, розставити розділові знаки, підкреслити граматичні основи, накреслити схеми речень, вказати вид зв'язку.

1. Коли Київська Археологічна комісія запросила Шевченка на посаду художника Тарас зрадів він буде і при роботі і вільним птахом бо ця робота на всіх шляхах України на всіх розпуттях і роздоріжжях. 2. Феномен Шевченка відбиває нашу національну природу наше світосприйняття він символізує душу українського народу втілює його гідність дух і пам'ять тому Шевченко в нас більше ніж поет він національний пророк і мученик розіп'ятий і воскреслий. 3. Настане день настане час і розіллється знов медами земля що освятив Тарас своїми муками-ділами земля що окропив Тарас громовозвукими словами. 4. На світі законів багато я нагадаю один щоб море не висихало потрібно багато краплин. 

Надіслати роботу 13.04.21. до 18.00.

dansvet0369@gmail.com

________________________________________________________

30.03.21. 
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. 

1. Переглянути відеоурок. Пригадати опрацьований раніше матеріал. Записати в зошит правила (з прикладами):

1. Кома при збігу сполучників чи сполучних слів.
2. Не ставиться кома.
3.Тире або двокрапка в багатокомпонентних реченнях.




2. Повторити 
§ 32.

3. Виконати домашню вправу на с. 115 (Б, В, обов'язково виділяти сполучники чи сполучні слова).

Наприклад (через відсутність подвійного підкреслення скористалася різними кольорами : _____ - підмет, ______ - присудок) 

Тільки цвіркун цвіркоче в житі, шелестить сухий колос та інколи

запідпадьомкає перепелиця.

[ ] , [ ] та [ ].  Безсполучниково-сурядний звязок.

!!! 1-ше речення можна не писать, я навела його в прикладі.

Завдання надіслати до 01.04.21, 18.00.

dansvet0369@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХУ!!! 
_______________________________________

24.03.21. 

 Складне речення з різними видами 
сполучникового й безсполучникового зв’язку

1. Переглянути відеоуроки.

2. Скласти короткий конспект за відео: алгоритм дій при визначенні типу складного речення з різними видами зв'язку; типи багатокомпонентних речень; приклади речень відповідно до типу (обов'язково підкреслити граматичні основи та накреслити схеми речень, тобто так, як завжди робили в класі).



3. Опрацювати за підручником 
 § 32. Виконати завдання 
впр. 4 (с.114): Виписати складні речення з різними видами зв'язку, підкреслити граматичні основи, накреслити схеми речень, визначити види зв'язку в них (наприклад: сурядно-безсполучниковий або підрядно-безсполучниково-сурядний).

Виконане завдання надіслати до 26.03.21, 18.00)

dansvet0369@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХУ!!! 
__________________________________________

19.01. 21. 

Тема. Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.

Завдання:

1. Опрацювати  § 20.
2. Виконати завдання впр. 2 (с.73), уважно читайте завдання.
3. Виконайте домашню вправу на с. 75, уважно читайте завдання. 
(Якщо вправи будуть виконані у вільній формі, а не так, як написано в завданні, я перевіряти їх не буду. Завдання вважатиметься не виконаним.) 
4. Переглянути за покликанням експрес-урок О. Авраменка.
Скласти і записати три речення, використавши в кожному з них по одному слову з теми переглянутого уроку (знаходитися, перебувати, розташовуватися). Речення мають бути складнопідрядні  з означальною та з'ясувальною частинами. Побудувати схеми записаних речень.

 https://www.youtube.com/watch?v=3Nh0snm_pfw

!!! Надсилати не треба. 26.01.21. зберу зошити на перевірку. Усі завдання мають бути виконані. 
_______________________________________

12.01.21.
Тема. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. 

Завдання:

1. Переглянути відеоурок. Записати правила+ приклади (конспект). (!!! У підручнику інформації нема


2. Виконайте  повний синтаксичний розбір (+ схема) речення з відеоуроку (у кінці відео).
3. Повторити  § 17-18. 
4. Виконати впр. 2 (с.63. , А, Б),   впр.4 (с.64) - письмово: виписати складнопідрядні речення(СПР), накреслити їх схеми, визначити, яким засобом поєднано частини СПР - сполучником чи сполучним словом (надписати зверху над словом), впр. 7 (с. 69) (підкреслити граматичні основи, вказати вид підрядного речення). (Усі завдання мають бути виконані всіма учнями)

!!! Надіслати на електронну пошту фото виконаних завдань:

 - синтаксичний розбір речення з відеоуроку - усі учні;

впр.2 - Вербицький М., Власенко О., Матвієнко Ю.,
Матлай А., Нестерова Ю.,  Спановський І.; 

- впр. 4Аврамкін Д., Дудко А., Ковтун А.,  Мажурова К., Рибакова І., Розметов Я.,  Титович С.

впр.7Васелюк О., Єрьоменко А., Кузюра Д., 
Мироненко О.

dansvet0369@gmail.com

Роботи надіслати до 14.01.21., 15.00. Дякую за розуміння. 
____________________________________________


20.10.20. - 21.10.20Повторення вивченого з теми «Пряма й непряма мова».

1. Повторити § 6, 7, 9, 10. 

2. Переглянути експрес-урок. Записати приклади з відео із схемами.


3. Виконати завдання впр. 2 (с.23), 7 (с.39). (Перевірю після канікул).

!!! Після канікул з цієї теми буде контрольна робота.

_________________________________________________

КВІТЕНЬ, 2019

Тема. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

Завдання.

1. Повторити  § 32 (с. 112).

2. Із вправи 4 (с.114) випишіть складні речення з різними видами зв'язку. Підкресліть всі члени речення та визначте всі частини мови. Побудуйте схеми речень, визначте види зв'язку. 


БАЖАЮ УСПІХУ!

Картинки по запросу учусь

_________________________________________________________________________________

28.01.2019.

Картинки по запросу вивчаю рідну мову
Тема. Складнопідрядне речення з обставинними підрядними місця й часу. 

Завдання.
1. Опрацювати § 21 (с. 76). Вивчити правила.
2. Виконати завдання вправ 2 (с.77), визначте граматичні основи речень, накресліть                                                                             схеми;  
                                                    6 (с.78) - письмово; 
                                                    домашню вправу на с. 79, підкресліть головні та другорядні                                                         члени речення та визначте частини мови , накресліть схеми                                                     речень.
БАЖАЮ  УСПІХУ!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий