02.05.22.
Література на літо.
Література для 6 класу
Грецькі міфи. Міфи про Геракла. Дедал і Ікар. Нарцис.
Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи.
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міфм про теяк Тефнут покинул Єгипет.
Езоп. "Лисиця і виноград", "Вовк і Ягня", "Крук і Лисиця", "Мурашка і Цикада".
Ж Верн. "П'ятнадцятирічний капітан".
Р.Л.Стівенсон. " Острів скарбів".
Ч. Діккенс. " Різдвяна пісня в прозі".
Дж. Лондон . " Жага до життя".
Г. Бічер - Стоу. "Хатина дядька Тома".
Р.Бернс. " Моє серце в верховині." (напам'ять).
Мацуо Басьо. Хайку.
Г. Логфелло. " Пісн про Гайавату"".
Дж.Родарі. " Листівки з видами міст".
Р.Д.Бредбері."Усішка".
Р. Шеклі. " Запах думок".
А. А. Е. Ліндгрен. "Міо, мій Міо".
М.А. Г. Енде. " Джим Гудзик і машиніст Лукас".
К. Нестлінгер. " "Конрад, або Дитина з бляшанки".
__________________________
31.05.22. Завдання для Супруна Владислава.
Позакласне читання. Р.Кіплінг. "Мауглі".
За покликанням подивитися мультфільм
https://www.youtube.com/watch?v=qIqXcS4IYSg
_________________________________________
24.05.22. Завдання для Супруна Владислава.
Контрольна робота № 5. Сучасна література. У колі добрих друзів
Заповнити Картку персонажа про одного з персонажів останнього розділу підручника.
dansvet0369@gmail.com___________________________________
17. 05.22. Задання для Супруна Владислава
Реальне і фантастичне у творі.
Елементи фольклору (казки) та їхнє значення для розкриття головної ідеї –
реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
1. Опрацювати інформаційні картки.
2. За посиланням переглянути експрес - урок. (Дом. завд. не виконувати).
https://www.youtube.com/watch?v=egsWz4O9zgk&t=3s
Нічого не надсилати.
_____________________________________________
10.05.22. Завдання для Супруна Владислава.
Пауль
Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору.
На жаль, твору немає в підручнику. Є тільки уривки, які не дають уявлення про персонажів твору. Тому пропоную наступні завдання.
1. За підручником прочитати с. 246 - 249.
2. Прочитати твір, перейшовши за покликанням.
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=669
3. Аудіокнига.
https://www.youtube.com/watch?v=gyXqxo4Fr1U
4. Екранізація твору
https://www.youtube.com/watch?v=dfx2rn5uL88&t=14s
__________________________________________________
03.05.22. Завдання для Супруна Владислава.
Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
Уважно прочитати інформаційні картки. Записати в зошит "Цінності Мумі-тролів" та "Світ Мумі-тролів".
_____________________________________________________
26. 04.22. Завдання для Супруна Владислава.
Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Персонажі, утілення в них
ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
1. Дочитати за підручником твір.
2. Опрацювати інформацію.
Характеристика героїв
Мумі-тато має золоті руки, він збудував блакитний будиночок. Він з великою повагою ставиться до Мумі-мами, для нього її слово – закон. Мумі-тато не боїться нічого, він любить море і гарні пригоди, пише цікаві мемуари.
Мумі-мама – дружина Мумі-тата, мама Мумі-троля. Найкраща мама у світі! Завжди готова прийняти нових друзів улюбленого сина, нагодувати їх, пригорнути, заспокоїти, сказати добре, лагідне слово…
Мумі-троль – син Мумі-мами та Мумі-тата. Дуже зворушливий, добрий і чуйний, в цілому сміливий, але іноді чогось боїться… Легко заводить нові знайомства, чим іноді добавляє клопоту Мумі-мамі…
Чмих – син Сос і Шнирька. Трішки жадібний, любить поскиглити. Небайдужий до всього яскравого, мріє мати власного друга, іноді самотній. Іноді проявляє почуття страху, неспокою…
Хропусь – брат Хропусі . Зовні схожий на Мумі-троля, але змінює колір відповідно до настрою. Дуже любить бути як головою так і секретарем на різних зборах. Дуже серйозний…
Хропся – сестра Хропуся. Власниця шовкової чолки і золотого ножного браслета. Дуже любить прикраси і крутитись перед дзеркалом. Була врятована Мумі-тролем від ядовитого куща чортополоха.
Нюхмумрик – незалежний. Постійний шукач пригод. Любить викурити трубку та пограти на губній гармошці. Не любить табличок, які щось забороняють. Кожного літа відвідує Мумі-дол, а восени знову відправляється подорожувати…
Гемуль – досить занудний. Любить командувати і ніколи не визнає своїх помилок. Колекціонує марки та рідкісних комах…
Ондатр – справжній філософ. Цілісінький день лежить в гамаці з розумною книгою. Іноді не зважає на те, що ті, хто поряд з ним вимушені піклуватися про нього. Буває занудним.
Надсилати нічого не треба.
____________________________________________
19.04.22. Завдання для Супруна Владислава.
Туве
Янсон. «Капелюх чарівника». Чарівність
художнього світу твору.
1. За підручником опрацювати життєвий і творчий шлях письменниці (с.226-229).
2. Переглянути експрес-урок .
2. Прочитати й переказати І розділ твору "Капелюх чарівника" (с.234-242).
_______________________________________
12. 04.22. Завдання для Супруна Владислава
РМ № 4. Письмовий
переказ улюбленого епізоду з твору Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».
Письмово переказати один із епізодів твору Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика", який найбільше сподобався або запам'ятався. Роботу надіслати до 15.04. 22.
dansvet0369@gmail.com
___________________________
05.04.22. Завдання для Супруна Владислава.
Сучасна
література. У колі добрих друзів. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі
та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Доброта і щирість головного героя. ТЛ: персонаж
і герой літературного твору.
1. Прочитати твір, перейшовши за посиланням.
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=665
____________________________________
29.03.22. Завдання для Супруна Владислава.
М.Цвєтаєва.
«Книги в червоній палітурці». ». Чарівний світ літератури й
мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр,
Гекльберрі Фінн та ін.).Образ ліричної героїні, котра
любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
1. Переглянути відеоурок (вчити напам'ять не треба).
2.За підручником прочитати про М. Цвєтаєву (с.221-223). Навчитися виразно читати вірш (с. 223-224).
_________________________________________________
22.03.22. Завдання для Супруна Владислава.
Л. Керролл. "Аліса в Країні Див". Персонажі, які
оточують героїню. Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри
(гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами).
1. Дочитати твір (с.208-219).
2. Усно відповідати на запитання на с. 220.
3. Заповнити "Картку персонажа" (можна в довільній формі, але із збереженням запропонованих пунктів). Персонаж - Аліса.
ОБОВ'ЯЗКОВО!!! Надіслати фото виконаної роботи до 26.03.22.
_____________________________
15.03. 22. Завдання для Супруна Владислава.
Сила
творчої уяви. Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книжки, її зв’язок із біографією
письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.
За підручником прочитати й переказати с. 198 - 208 (відомості про письменника й розділ І твору).
___________________________________________________
Завдання для Супруна Владислава
Тема. Контрольний твір.
Завдання. Написати лист до Тома Соєра або лист до Полліанни.
Обсяг до однієї сторінки.
Обов'язково вжити формули привітання і звертання (Добрий день, Полліанно або Привіт, Томе тощо)
Вказати, звідки дізнався про цього персонажа (Нещодавно я прочитав повість Марка Твена "Пригоди Тома Соєра" тощо)
Написати, що сподобалося в цьому героєві і що не сподобалося.
Дати поради.
Закінчити твір формулою прощання та підписом (До побачення. Твій новий друг (ім'я) або Щасти тобі ... З повагою до тебе (ім'я) )
ПАМ'ЯТАЙ!!! Лист- це своєрідна розмова з кимось, тому вживай такі словосполучення :
мені сподобалася твоя кмітливість, (вказати в якому епізоді твору ми можемо побачити цю рису персонажа) тощо; мені не сподобалося, як ти ...; хочу тобі сказати, що...; дозволь дати тобі такі поради тощо
Можна використати свої словосполучення, не обов'язково ті, що я написала.
Твір написати в робочому зошиті із зарубіжної літератури.
За можливістю, якісно його сфотографувати та надіслати на електронну пошту до 22.02.22. (включно).
dansvet0369@gmail.com
_______________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий