5 КЛАС. ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА


02.05.22.
Література на літо.

Література для 6 класу

Грецькі міфи. Міфи про Геракла. Дедал і Ікар. Нарцис.
Пігмаліон і Галатея. Орфей і  Еврідіка. Деметра і Персефона

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи. 

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міфм про теяк Тефнут покинул Єгипет.

Езоп. "Лисиця і виноград", "Вовк і Ягня", "Крук і Лисиця", "Мурашка і Цикада".

Ж Верн. "П'ятнадцятирічний капітан".

Р.Л.Стівенсон. " Острів скарбів".

Ч. Діккенс. " Різдвяна пісня в прозі".

Дж. Лондон . " Жага до життя".

Г. Бічер - Стоу. "Хатина дядька Тома".

Р.Бернс. " Моє серце в верховині." (напам'ять).

Мацуо Басьо. Хайку.

Г. Логфелло. " Пісн про Гайавату"".

Дж.Родарі. " Листівки з видами міст".

Р.Д.Бредбері."Усішка".

Р. Шеклі. " Запах думок".

А. А. Е. Ліндгрен. "Міо, мій Міо".

М.А. Г. Енде. " Джим Гудзик і машиніст Лукас".

К. Нестлінгер. " "Конрад, або Дитина з бляшанки".

__________________________

31.05.22. Завдання для Супруна Владислава.

Позакласне читання. Р.Кіплінг. "Мауглі".

За покликанням подивитися мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=qIqXcS4IYSg
_________________________________________

24.05.22. Завдання для Супруна Владислава.

Контрольна робота № 5. Сучасна література. У колі добрих друзів 
Заповнити Картку персонажа  про одного з персонажів останнього розділу підручника. 

dansvet0369@gmail.com
___________________________________


17. 05.22. Задання для Супруна Владислава

Реальне і фантастичне у творі. Елементи фольклору (казки) та їхнє значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.

1. Опрацювати інформаційні картки. 





 
2. За посиланням переглянути експрес - урок. (Дом. завд. не виконувати).

https://www.youtube.com/watch?v=egsWz4O9zgk&t=3s

Нічого не надсилати.

_____________________________________________

10.05.22. Завдання для Супруна Владислава.

Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. 

На жаль, твору немає в підручнику. Є тільки уривки, які не дають уявлення про персонажів твору. Тому пропоную наступні завдання.

1. За підручником прочитати с. 246 - 249. 

2. Прочитати твір, перейшовши за покликанням.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=669

3. Аудіокнига.

https://www.youtube.com/watch?v=gyXqxo4Fr1U

4. Екранізація твору 

https://www.youtube.com/watch?v=dfx2rn5uL88&t=14s

__________________________________________________

03.05.22. Завдання для Супруна Владислава.

Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

Уважно прочитати інформаційні картки. Записати в зошит "Цінності Мумі-тролів" та "Світ Мумі-тролів".













Надсилати не треба.
_____________________________________________________

26. 04.22. Завдання для Супруна Владислава. 

Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

1. Дочитати за підручником твір.

2. Опрацювати інформацію.

Характеристика героїв

Мумі-тато має золоті руки, він збудував блакитний будиночок. Він з великою повагою ставиться до Мумі-мами, для нього її слово – закон. Мумі-тато не боїться нічого, він любить море і гарні пригоди, пише цікаві мемуари.

Мумі-мама – дружина Мумі-тата, мама Мумі-троля. Найкраща мама у світі! Завжди готова прийняти нових друзів улюбленого сина, нагодувати їх, пригорнути, заспокоїти, сказати добре, лагідне слово…

Мумі-троль – син Мумі-мами та Мумі-тата. Дуже зворушливий, добрий і чуйний, в цілому сміливий, але іноді чогось боїться… Легко заводить нові знайомства, чим іноді добавляє клопоту Мумі-мамі…
 
Чмих – син Сос і Шнирька. Трішки жадібний, любить поскиглити. Небайдужий до всього яскравого, мріє мати власного друга, іноді самотній. Іноді проявляє почуття страху, неспокою…

Хропусь – брат Хропусі . Зовні схожий на Мумі-троля, але змінює колір відповідно до настрою. Дуже любить бути як головою так і секретарем на різних зборах. Дуже серйозний…

Хропся – сестра Хропуся. Власниця шовкової чолки і золотого ножного браслета. Дуже любить прикраси і крутитись перед дзеркалом. Була врятована Мумі-тролем від ядовитого куща чортополоха.

Нюхмумрик – незалежний. Постійний шукач пригод. Любить викурити трубку та пограти на губній гармошці. Не любить табличок, які щось забороняють. Кожного літа відвідує Мумі-дол, а восени знову відправляється подорожувати…

Гемуль – досить занудний. Любить командувати і ніколи не визнає своїх помилок. Колекціонує марки та рідкісних комах…

Ондатр – справжній філософ. Цілісінький день лежить в гамаці з розумною книгою. Іноді не зважає на те, що ті, хто поряд з ним вимушені піклуватися про нього. Буває занудним.

Надсилати нічого не треба. 

____________________________________________

19.04.22. Завдання для Супруна Владислава.

Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

1. За підручником опрацювати життєвий і творчий шлях письменниці (с.226-229).
2. Переглянути експрес-урок .


2. Прочитати й переказати І розділ твору "Капелюх чарівника" (с.234-242).

_______________________________________


12. 04.22. Завдання для Супруна Владислава

РМ № 4. Письмовий переказ улюбленого епізоду з твору Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».

Письмово переказати один із епізодів твору Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика", який найбільше сподобався або запам'ятався. Роботу надіслати до 15.04. 22.

dansvet0369@gmail.com
___________________________

05.04.22. Завдання для Супруна Владислава.

Сучасна література. У колі добрих друзів. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Доброта і щирість головного героя. ТЛ: персонаж і герой літературного твору.

1. Прочитати твір, перейшовши за посиланням.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=665

____________________________________

29.03.22. Завдання для Супруна Владислава.

М.Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». ». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.).Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

1. Переглянути відеоурок (вчити напам'ять не треба).


2.За підручником прочитати про М. Цвєтаєву (с.221-223). Навчитися виразно читати вірш (с. 223-224).
_________________________________________________

22.03.22. Завдання для Супруна Владислава. 

Л. Керролл. "Аліса в Країні Див". Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами).

1. Дочитати твір (с.208-219).

2. Усно відповідати на запитання на с. 220.

3. Заповнити "Картку персонажа" (можна в довільній формі, але із збереженням запропонованих пунктів). Персонаж - Аліса.
ОБОВ'ЯЗКОВО!!! Надіслати фото виконаної роботи до 26.03.22. 


dansvet0369@gmail.com
_____________________________

15.03. 22. Завдання для Супруна Владислава.

Сила творчої уяви. Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книжки, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.

За  підручником прочитати й переказати с. 198 - 208 (відомості про письменника й розділ І твору).

___________________________________________________

Завдання для Супруна Владислава

Тема. Контрольний твір.

Завдання. Написати лист до Тома Соєра або лист до Полліанни.
Обсяг до однієї сторінки.

Обов'язково вжити формули привітання і звертання (Добрий день, Полліанно або Привіт, Томе тощо)

Вказати, звідки дізнався про цього персонажа (Нещодавно я прочитав повість Марка Твена "Пригоди Тома Соєра" тощо)

Написати, що сподобалося в цьому героєві і що не сподобалося. 

Дати поради.

Закінчити твір формулою прощання та підписом (До побачення. Твій новий друг (ім'я) або Щасти тобі ... З повагою до тебе (ім'я) )

ПАМ'ЯТАЙ!!! Лист- це своєрідна розмова з кимось, тому вживай такі словосполучення :
мені сподобалася твоя кмітливість, (вказати в якому епізоді твору ми можемо побачити цю рису персонажа) тощо; мені не сподобалося, як ти ...; хочу тобі сказати, що...; дозволь дати тобі такі поради  тощо

Можна використати свої словосполучення, не обов'язково ті, що я написала.

Твір написати в робочому зошиті із зарубіжної літератури.
За можливістю, якісно його сфотографувати та надіслати на електронну пошту до 22.02.22. (включно).

dansvet0369@gmail.com

_______________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий