КВІТЕНЬ, 2019
Тема. Написання сполучників.
Завдання
1. Опрацювати с. 224.
2. Із вправи 496 випишіть у три колонки прості, складні і складені сполучники.
3. Запишіть лексичне значення виділених слів.
БАЖАЮ УСПІХУ!
_________________________________________________________________________________
28.01.2018.
Тема. НЕ і НІ з прислівниками.
1. Запис у зошит.
2. Опрацювати § 34 (с.203).
3. Виконати завдання вправ 442, 445, 451.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!
________________________________________________________________________________
Тема. Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Дієприслівниковий зворот. Кома при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
Тема. Написання сполучників.
Завдання
1. Опрацювати с. 224.
2. Із вправи 496 випишіть у три колонки прості, складні і складені сполучники.
3. Запишіть лексичне значення виділених слів.
БАЖАЮ УСПІХУ!
_________________________________________________________________________________
28.01.2018.
Тема. НЕ і НІ з прислівниками.
1. Запис у зошит.
2. Опрацювати § 34 (с.203).
3. Виконати завдання вправ 442, 445, 451.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!
________________________________________________________________________________
Тема. Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Дієприслівниковий зворот. Кома при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
Мета: дати визначення дієприслівнику як особливій формі дієслова; з'ясувати, що таке дієприслівниковий зворот; розвивати уміння розпізнавати одиничні дієприслівники та дієприслівникові звороти в реченнях; вчитися визначати граматичні ознаки дієприслівників, синтаксичну роль дієприслівників та дієприслівникових зворотів; виховувати культуру мовлення.
1. Запис у зошит.
2. Опрацювати §26, 28.
7. Виконати впр. 316, 331.
8.Опрацювати § 27.
10. Домашнє завдання. Опрацювати § 26 - 28. Виконати впр. 327 (підкреслити дієприслівникові звороти); впр. 328.
Тема. Вид і час дієприслівників.
Мета: з'ясувати поняття виду й часу дієприслівників; розвивати вміння утворювати дієприслівники доконаного й недоконаного виду, правильно вживати їх у мовленні; виховувати культуру мовлення.
І. Мовна розминка. Виписати зайві слова. Відповідь аргументувати.
1.Ходити, гуляти, співати, граючи, скидати.
2. Ходять, малюють, говорять, питають, терплячі.
3. Розмовляючи, підбадьорений, одягнутий, молодіючий.
4. Бажаючи, гуляючи, відриваючи, терплячі.
5. Збагнувши, працюючи, заспівавши, намалювавши.
6. Тягнучи, риючи, лежачи, бігши, возячи.
ІІ. Опрацювати §29 (с. 158).
ІІІ. Таблицю записати в зошит.
ІV. Виконати впр. 335; 337; 338.
V. Домашнє завдання.
Опрацювати §29 . Виконати впр. 339.
VІ.Запитання для самоперевірки (усно).
1. Що називається дієприслівником?
2. Які ознаки дієслова має дієприслівник?
3. Які ознаки прислівника має дізприслівник?
4. Яка літера пишеться в кінці дієприслівників після ч, ш?
5. Що таке дієприслівниковий зворот?
6.Яку синтаксичну роль виконують дієприслівники та дієприслівникові звороти?
7. Розкажіть про розділові знаки при дієприслівниковому звороті та одиничному дієприслівнику?
8. Як утворюються дієприслівники недоконаного виду?
9. Як утворюються дієприслівники доконаного виду?
ПАМ'ЯТАЙТЕ!!! На кожне правило ви маєте наводити приклади!
Комментариев нет:
Отправить комментарий