01.06.22.
Упізнай літературний твір
_______________________________________
30. 05. 22
Практикум
_______________________________
25.05.22
Теоретична розминка
Усно відповісти на запитання на с. 247.
____________________________
23.05.22.
____________________________________
18. 05. 22.
Конрад і його становлення у світі.
1. Переглянути експрес - урок за посиланням.
2. Записати з експрес - уроку інформативне гроно "Незвичайний Конрад".
16.05.22.
К. Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.
https://www.youtube.com/watch?v=iYztTbSJJwc
3. Аудіокнига (скорочено у вигляді відео).
https://www.youtube.com/watch?v=XOBQtLT3-DA
2. Фільм.
https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830
________________________________
11. 05. 22.
Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім'я, повага до інших, любов до батьківщини).
09.05.22.
1.Переглянути відеоурок.
2. Записати інформативне гроно (7-8 елементів)
- Машиніст Лукас -
- Джим Ґудзик -
3. Заповнити картку " Картка персонажа ". (Джим Гудзик або машиніст Лукас). Пам'ятайте!!! У відповіді має прослідковуватися текст твору. Надіслати до 11.05.22.
dansvet0369@gmail.com
- Машиніст Лукас -
- Джим Ґудзик -
_________________________________________
04.05.22.
М. Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пані Ермель, пані Ваас та ін.).
1. На жаль, у підручнику немає цього твору. Перейдіть за покликанням та прочитайте скорочений варіант роману.
02.05.22.
dansvet0369@gmail.com
_______________________________________
27.04.22.
Моральні цінності у творчості А.
Ліндґрен.
1. Бесіда (усно відповісти на запитання).
1. Чому Міо жив не з батьками?
2. Як Міо
жилося у тітки Едлі та дядька Сікстена.
3 Як Міо потрапив до Країни Далекої?
4 Якими рисами були наділені батько Міо, Юм-Юм.
5 Що було сказано у пророцтві про призначення Міо?
2. Слово вчителя
Як відомо, літературні твори не тільки розповідають про життя
люде|І, нові країни, дивовижні подорожі, а й розкривають різні погляди на
життя. Читаючи художній твір, кожен із нас отримує можливість над чимось
замислитись, зробити певні висновки, чогось навчитися. Про що ж спонукає нас
подумати повість А. Ліндґрен. «Міо, мій Міо»?
Провідною темою повісті «Міо, мій Міо» є тема родини.
Хлопчик-сирота Буссе відчував себе зайвим у прийомній сім'ї, страждав від
байдужості тітки й дядька, йому бракувало батьківської любові. У Країні'
Далекій Буссе знайшов те, про що мріяв,— люблячого і турботливого тата, який
поводив себе із сином саме так, як завжди хотілося хлопчику. На прикладі
прийомної та справжньої родини Міо А. Ліндґрен у яскравому контрасті показала,
якими не мають бути і якими мають бути стосунки батьків і дітей.
3. Бесіда (усно відповісти на запитання).
1. Чому, на вашу думку, тітку Едлю та дядька Сікстена не можна
назвати хорошими прийомними батьками?
2. Сформулюйте уявлення Міо про ідеальні стосунки батька й сина.
3. На кого був схожий батько-король Міо?
4. Чому, на вашу думку, батько Міо, всі члени родини садівника
були наділені саме тими якостями, які подобалися Буссе в його стокгольмських
знайомих (родина Бенкс, тітка Лундін)?
4. Проблемні запитання (усно).
1. Чи вірите ви в те, що Міо насправді потрапив до казкової
країни? Аргументуйте.свою відповідь.
2. Куди, насправді міг подітися Буссе, якого розшукували у
Стокгольмі як зниклого?
3. Як ви думаєте, про що завжди мають пам'ятати дорослі щодо
свого ставлення до дітей? (Дорослі не мають права забуватипро
те, що діти потребують любові, уваги, піклування, ласки
і ніжності. А ще з ними необхідно спілкуватися. Тоді діти не почуватимуться
самотньо.)
5. Завдання учням (усно).
1. Проаналізуйте, як у повісті розкривається тема взаємодопомоги.
Наведіть відповідні приклади з тексту.
2. Розкажіть історію дівчинки-пташки Мілімані. Поясніть, як її
вдалося оживити.
3. Наведіть приклади з тексту, які ілюструють, як Міо, долав
страх і невпевненість
у своїх силах під час походу проти Като.
6. Бесіда (усно).
1. Які мрії Буссе здійснилися, коли він потрапив до Країни Далекої?
2. Про що свідчиті. ппонність Міо, незважаючи на страх і невпевненість,
вирушити на бій з лихим Като?
3. Чого навчився Міо :ш час походу проти лицаря Като?
4. Хто і як допомаган гол пішому героєві у його поході проти
Като?
5. Які уроки винесли ви для себе з повісті «Міо, мій Міо»?
!!! Деякі з цих питань будуть в контрольній роботі.
_______________________________________
25.04.22.
Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. А. Ліндґрен. «Міо, мій міо». Основні
відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних
країнах.
1. Переглянути відеоурок.2. Виписати з відео:- Сюжет повісті- Символи твору- Моральні цінності
3. За підручником прочитати біографію письменниці (с. 226 - 228) та уривки з повісті (с. 228 - 236).
4. Переглянути фільм за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=EfTmE0A-Mz8_______________________________________________________
3. За підручником прочитати біографію письменниці (с. 226 - 228) та уривки з повісті (с. 228 - 236).
20.04.22.
Шановні шестикласники! На жаль, не всі надсилають виконані завдання. Будь ласка, надішліть, хто ще не надсилав, завдання, щоб потім до мене не було претензій.
РМ № 4. Висловлення судження про відповідальність кожної людини за збереження здобутків цивілізації
Написати судження (роздум) " Чому кожна людина має дбати про здобутки цивілізації", взявши за основу твір Р.Бредбері "Усмішка" та твір Р.Шеклі "Запах думок".
dansvet0369@gmail.com
18.04.22.
1. Опрацювати інформаційні картки. Основне записати в зошит.
Запис у зошит: Риси характеру Кліві, які допомагають йому вижити .- любов
до життя
- урівноваженість
- сміливість
- дисциплінованість
- мужність
- витримка
- цілеспрямованість
- винахідливість
- мудрість
Надсилати не треба.
_______________________________________________________
13.04.22.
1. За підручником опрацювати (прочитати й переказати прочитане) біографію Роберта Шеклі, поняття наукової фантастики, характерні ознаки творів Р.Шеклі (с.216 - 218).
3. Переглянути уважно відеоурок. Виконати завдання. Усі відповіді є у відео. Залишилося тільки їх записати.
1. Записати визначенняНаукова фантастика - це ...2. Записати сюжетний ланцюжок.3. Розв'язати філворд (пояснення є у відео) Герої - тварини оповідання:4. Записати тему та ідею твору.5. Скласти інформативне гроно "Риси характеру Кліві".6. Визначити фізичне і духовне випробування Лероя Кліві.
Надсилати нічого не треба.Через декілька уроків у вас буде самостійна робота, відповіді на запитання є у самих творах, відеоуроках тощо.________________________________________
11.04.22.
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
1. Записати в зошит паспорт твору.
Головні герої: картина Л. да Вінчі «Джоконда», хлопчик Том, Грісбі, один із черги, натовп, поліція
Місце та час дії. Зруйноване місто, «святковий» день 2061 року
Елементи сюжету твору “Усмішка”:
Експозиція – цивілізація майбутнього.
Розвиток дій – натовп плює, рве картину Леонардо да Вінчі «Джоконда», утоптує в бруд, ламає раму.
Кульмінація – Том перед картиною
Розв’язка – Тома бере шматочок полотна з посмішкою Джоконди
Конфлікт. У творі декілька конфліктів: між Томом і натовпом, між людиною і суспільством, між красою і вандалізмом.
Проблематика: розвиток людської цивілізації, збереження природи і культури; взаєморозуміння.
2. Ланцюжок "Духовний шлях Тома" (записати в зошит). (можна роздрукувати і вклеїти).
06.04.22.
1. Прочитати біографію Р.Д.Бредбері (с.208 - 210)
__________________________________________
04.04.22.
Контрольна робота № 5. Поетичне бачення світу (відповіді на
запитання).
1. Яким постає ліричний герой вірша "Моє серце в верховині..."? Як він характеризує свою батьківщину та її природу?
2. Для чого Гітчі-Маніто скликав народ? Як він розмовляв із ворогуючими племенами (Г.В.Лонгфелло "Люлюка згоди").
3. Яку "правду життя" розкриває Дж. Родарі у вірші "Листівки з видами міст"?
!!! Спочатку записуєте запитання, потім відповідь.
Роботу надіслати до 07.04.22.
dansvet0369@gmail.com
30.03.22.
1. Переглянути уважно відеоурок. Виписати інформативне гроно "Ліричний герой", таблицю "Два світи у творі".
28.03.22.
1. Перегляньте уважно відеоурок. Запишіть основні риси Гайавати (можна у вигляді інформативного грона або асоціативного куща).
1. Переглянути відеоурок. Життєвий і творчий шлях Г.В. Лонгфелло.
5. Виконати домашнє завдання з відеоуроку. Дати розгорнуті відповіді на поставлені запитання (спочатку записуєте запитання, потім відповідь). Фото (якісне) роботи надіслати на електронну пошту до 26.03.22.
dansvet0369@gmail.com
21.03.22.
1. Прослухати вірш.
Паспорт вірша Роберта Бернса "Моє серце в верховині…"
Тема: зображення краси природи рідної Шотландії.
Ідея: любові до батьківщини
Рік написання — 1789 р.
Ліричний герой: ліричний герой пишається своїм народом, своєю батьківщиною за її волелюбність, її честь, її славу.
Художні засоби «Моє серце в верховині»:
Епітети: «любий рідний край», «пущі дикі», «буйні ріки» тощо.
Метафори: «Моє серце в верховині і душа моя, Моя дума в верховині соколом буя, Моя мрія в гори лине наздогін вітрам».
Персоніфікації: «Прощавайте, сині гори, білії сніги, Прощавайте, темні звори й світлії луги! Прощавайте, пущі дикі й тіняві гаї, Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї!», «Будь здорова, верховино, любий рідний край».
Нестягнені форми прикметників: «білії сніги», «світлії луги». Інверсія: «іду я на чужину».
Анафора: «моє», «моя», «прощавайте». Використовується для підсилення головної думки твору. Антитеза: рідний край — чужина. Підкреслює любов до батьківщини.
Фольклорні елементи у вірші:
Повтори: прощавайте, моя, моє.
Постійні епітети: білії сніги, світлії луги, тіняві гаї, буйні ріки, любий рідний край.
Традиційні образи: дума соколом буя, мрія лине.
dansvet0369@gmail.com
14.03.22.
Р.Бернс. "Моє серце в верховині"
1. Перегляньте уважно відеоурок.
dansvet0369@gmail.com
11.05.21. К.Нестлінґер. "Конрад, або Дитина з бляшанки".
https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830
____________________________________________
07.05.21. М.Енде. "Джим-Ґудзик і машиніст Лукас".
2. Записати з презентації інформативне ґроно
- Машиніст Лукас -
- Джим Ґудзик -
dansvet0369@gmail.com
27.04.21.
2. М. Енде "Джим-Ґудзик і машиніст Лукас" .
20.04.21.
3. За підручником прочитати біорграфію письменниці (с. 226 - 228) та уривки з повісті (с. 228 - 236).
|
13.04.21.
________________________________
30.03.21.
1. Записати в зошит паспорт твору.
Головні герої: картина Л. да Вінчі «Джоконда», хлопчик Том, Грісбі, один із черги, натовп, поліція
Місце та час дії. Зруйноване місто, «святковий» день 2061 року
Елементи сюжету твору “Усмішка”:
Експозиція – цивілізація майбутнього.
Розвиток дій – натовп плює, рве картину Леонардо да Вінчі «Джоконда», утоптує в бруд, ламає раму.
Кульмінація – Том перед картиною
Розв’язка – Тома бере шматочок полотна з посмішкою Джоконди
Конфлікт. У творі декілька конфліктів: між Томом і натовпом, між людиною і суспільством, між красою і вандалізмом.
Проблематика: розвиток людської цивілізації, збереження природи і культури; взаєморозуміння.
2. Ланцюжок "Духовний шлях Тома" (записати в зошит). (можна роздрукувати і вклеїти).
26.03.21. Р.Д.Бредбері. «Усмішка»
*** Надсилати нічого не треба. Опрацьовуйте запропонований матеріал. На наступному тижні будуть письмові завдання.__________________________________________
19.01.21.
______________________________________________________________
11.01.21.
Завдання:
05.12.20. М.Гоголь. "Ніч перед Різдвом"
На допомогу учням
https://www.youtube.com/watch?v=FNjC4Bvp01M
__________________________________________
20.10.20.
Тема. І. Крилов. Байки. ("Квартет", "Бабка і Муравель", "Вовк та Ягня")
2. Прочитати за підручником байку "Вовк та Ягня" І.Крилова (с. 52-54). Переглянути відео за змістом байки. ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ байку (можна мовою оригіналу). Після канікул будете розказувати байку.
3. Самостійно ознайомитися з байками "Квартет" та "Бабка і Муравель".Переглянути експрес-уроки за цими байками, усно виконати завдання, запропоновані у відео.
БАЖАЮ УСПІХУ!
КВІТЕНЬ, 2019.
_________________________________________________________________
28.01.2019.
Тема. Джек Лондон (Джон Гріффіт Чейні). "Жага до життя".
Завдання. Перейти за посиланням. Переглянути відеоролик. Записати три найцікавіші події (на вашу думку) з життя письменника.
https://www.youtube.com/watch?v=CDgzaDNZoto
Завдання:
1. Прочитати за підручником с. 140 - 151.
2. Підготувати усний переказ епізода з оповідання, який найбільше вразив.
3. Переглянути відеоролик. У стилі вільного письма записати відповідь на запитання: "Які почуття викликав герой твору?" (5-7 речень).
Комментариев нет:
Отправить комментарий