6 КЛАС ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА.

01.06.22.

Узагальнення й систематизація навчального матеріалу.

Упізнай літературний твір

Усно відповісти на запитання на с. 249.

_______________________________________

30. 05. 22 

Узагальнення й систематизація навчального матеріалу.

Практикум

Усно відповісти на запитання на с. 245-248. 

_______________________________

25.05.22

Узагальнення й систематизація навчального матеріалу.

Теоретична розминка

Усно відповісти на запитання на с. 247.

____________________________


23.05.22.

Контрольна робота № 6. Образ майбутнього в літературі. Сучасна література
Відповіді на запитання

1. Як герой потрапив до Країни Далекої? Чим воно вразила хлопчика? (А Лінгрен "Міо, мій  Міо".)

2. Чи стала пані Бартолотті гарною матір'ю? Думку доведіть. (К. Нестлінгер. "Конрад, або Дитина з бляшанки".)

Виконати  до 25.05.22.

dansvet0369@gmail.com

____________________________________

18. 05. 22.

Конрад і його становлення у світі.

1. Переглянути експрес - урок за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=pOPeSyQZioY

2. Записати з експрес - уроку інформативне гроно "Незвичайний Конрад".

Не надсилати.
_______________________________________________________

16.05.22. 

К. Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

1. Прочитати твір за покликанням.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336

2. Переглянути відеоурок за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=iYztTbSJJwc

3. Аудіокнига (скорочено у вигляді відео).

https://www.youtube.com/watch?v=XOBQtLT3-DA

2. Фільм.

https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830

________________________________

11. 05. 22. 

Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім'я, повага до інших, любов до батьківщини).

1. Опрацювати картки. Перенести їх в зошит (не надсилати).



______________________________________

09.05.22. 

Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім'я, повага до інших, любов до батьківщини).

1.Переглянути відеоурок.


2. Записати інформативне гроно (7-8 елементів)

  • Машиніст Лукас  - 
  • Джим Ґудзик - 
3. Заповнити картку " Картка персонажа ".  (Джим Гудзик або машиніст Лукас). Пам'ятайте!!! У відповіді має прослідковуватися текст твору. Надіслати до 11.05.22.



dansvet0369@gmail.com

_________________________________________

04.05.22. 

М. Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пані Ермель, пані Ваас та ін.).

1. На жаль, у підручнику немає цього твору. Перейдіть за покликанням та прочитайте скорочений варіант роману.

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8762

2. Переглянути експрес-урок. Домашнє завдання з відео виконувати не треба. Звернути увагу на елементи сюжету твору.



3. Аудіокнига.

https://www.youtube.com/watch?v=mvLbt6aLGSY

4. Фільм.

https://www.youtube.com/watch?v=SixfPlS6DmM

* Нічого надсилати не треба. Читайте твір. На наступному уроці будуть завдання.

__________________________________________________________

02.05.22.

Шановні шестикласники! Якщо ви зацікавлені у своїх оцінках, то, будь ласка, своєчасно виконуйте завдання і надсилайте. Ви не переобтяжені завданнями. За 2,5 місяці - усього 5 робіт. Претензій мені потім не пред'являйте.

А. Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
 
Заповнити картку персонажа. Кожна частина карти має бути підкріплена цитатами, посиланнями на епізоди твору тощо. 

Роботу виконати до 04.05.22. (Не тягніть до останнього дня).




dansvet0369@gmail.com

_______________________________________

27.04.22. 

Моральні цінності у творчості А. Ліндґрен.

1.  Бесіда (усно відповісти на запитання).

1. Чому Міо жив не з батьками?

2. Як Міо жилося у тітки Едлі та дядька Сікстена.

3   Як Міо потрапив до Країни Далекої?

4   Якими рисами були наділені батько Міо, Юм-Юм.

5   Що було сказано у пророцтві про призначення Міо?


2.  Слово вчителя

Як відомо, літературні твори не тільки розповідають про життя люде|І, нові країни, дивовижні подорожі, а й розкривають різні погляди на життя. Читаючи художній твір, кожен із нас отримує можливість над чимось замислитись, зробити певні ви­сновки, чогось навчитися. Про що ж спонукає нас подумати повість А. Ліндґрен. «Міо, мій Міо»?


Провідною темою повісті «Міо, мій Міо» є тема родини. Хлопчик-сирота Буссе відчував себе зайвим у прийомній сім'ї, страждав від байдужості тітки й дядька, йому бракувало бать­ківської любові. У Країні' Далекій Буссе знайшов те, про що мріяв,— люблячого і турботливого тата, який поводив себе із сином саме так, як завжди хотілося хлопчику. На прикладі прийомної та справжньої родини Міо А. Ліндґрен у яскравому контрасті по­казала, якими не мають бути і якими мають бути стосунки батьків і дітей.


3.  Бесіда (усно відповісти на запитання).

1. Чому, на вашу думку, тітку Едлю та дядька Сікстена не можна назвати хорошими прийомними батьками?

2. Сформулюйте уявлення Міо про ідеальні стосунки батька й сина.

3. На кого був схожий батько-король Міо?

4. Чому, на вашу думку, батько Міо, всі члени родини садів­ника були наділені саме тими якостями, які подобалися Буссе в його стокгольмських знайомих (родина Бенкс, тітка Лундін)?


4. Проблемні запитання (усно).

1. Чи вірите ви в те, що Міо насправді потрапив до казкової країни? Аргументуйте.свою відповідь.

2. Куди, насправді міг подітися Буссе, якого розшукували у Стокгольмі як зниклого?

3. Як ви думаєте, про що завжди мають пам'ятати дорослі щодо

свого ставлення до дітей? (Дорослі не мають права забуватипро те, що діти потребують любові, уваги, піклування, ласки

і ніжності. А ще з ними необхідно спілкуватися. Тоді діти  не почуватимуться самотньо.)


5. Завдання учням (усно).

1. Проаналізуйте, як у повісті розкривається тема взаємодопо­моги. Наведіть відповідні приклади з тексту.

2. Розкажіть історію дівчинки-пташки Мілімані. Поясніть, як її вдалося оживити.

3. Наведіть приклади з тексту, які ілюструють, як Міо, долав страх і невпевненість у своїх силах під час походу проти Като.


6. Бесіда (усно).

1. Які мрії Буссе здійснилися, коли він потрапив до Країни Далекої?

2. Про що свідчиті. ппонність Міо, незважаючи на страх і не­впевненість, вирушити на бій з лихим Като?

3. Чого навчився Міо :ш час походу проти лицаря Като?

4. Хто і як допомаган гол пішому героєві у його поході проти Като?

5. Які уроки винесли ви для себе з повісті «Міо, мій Міо»?

!!! Деякі з цих питань будуть в контрольній роботі. 

_______________________________________

25.04.22. 

Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.  А. Ліндґрен. «Міо, мій міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. 

1. Переглянути відеоурок.
2. Виписати з відео:
- Сюжет повісті
- Символи твору
- Моральні цінності


3. За підручником прочитати біографію письменниці (с. 226 - 228) та уривки з повісті (с. 228 - 236).

4. Переглянути фільм за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=EfTmE0A-Mz8
_______________________________________________________

20.04.22.

 Шановні шестикласники! На жаль, не всі надсилають виконані завдання. Будь ласка, надішліть, хто ще не надсилав, завдання, щоб потім до мене не було претензій.


РМ № 4. Висловлення судження про відповідальність кожної людини за збереження здобутків цивілізації

Написати судження (роздум) " Чому кожна людина має дбати про здобутки цивілізації", взявши за основу твір Р.Бредбері "Усмішка" та твір Р.Шеклі "Запах думок".

Надіслати до 24.04.22.

dansvet0369@gmail.com

____________________________________________________________

18.04.22.

Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.

1. Опрацювати інформаційні картки. Основне записати в зошит. 



Запис у зошит: Риси характеру Кліві, які допомагають йому вижити .

  •   любов до життя
  • урівноваженість
  •  сміливість
  •   дисциплінованість
  • мужність
  •  витримка
  • цілеспрямованість
  • винахідливість
  • мудрість

 Надсилати не треба.

_______________________________________________________

13.04.22.

Р. Шеклі. «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. ТЛ: поглиблення поняття про фантастику.Духовне й фізичне випробування Кліві.

1. За підручником опрацювати (прочитати й переказати прочитане) біографію Роберта Шеклі, поняття наукової фантастики, характерні ознаки творів Р.Шеклі (с.216 - 218).

2. Прочитати за підручником оповідання "Запах думки" (ч. 218-224)

3. Переглянути уважно  відеоурок. Виконати завдання. Усі відповіді є у відео. Залишилося тільки їх записати.


1. Записати визначення
Наукова фантастика - це ...
2. Записати сюжетний ланцюжок.
3. Розв'язати філворд (пояснення є у відео) 
Герої - тварини оповідання:
4. Записати тему та ідею твору.
5. Скласти інформативне гроно "Риси характеру Кліві".
6. Визначити фізичне і духовне випробування Лероя Кліві.

Надсилати нічого не треба.
Через декілька уроків у вас буде самостійна робота, відповіді на запитання є у самих творах, відеоуроках тощо.
________________________________________

11.04.22. 

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.



1. Записати в зошит паспорт твору.

Рік написання – 1952

Жанр -  фантастика, антиутопія, оповідання

Тема. Твір про те, як у далекому майбутньому люди знищили «Джоконду» Леонардо да Вінчі, а маленький хлопчик Том врятував шматочок полотна з усмішкою Джоконди; про майбутнє людства, занепад цивілізації, загибель краси, ідеалів.

Ідея. Бредбері утверджує, що краса, увічнена в шедеврах світового мистецтва, знайде свою стежку до людських сердець. 

Головна думка: духовне відродження людства починається з духовного відродження кожної людини.

Головні герої:    картина Л. да Вінчі «Джоконда», хлопчик Том, Грісбі, один із черги, натовп, поліція

Місце та час дії. Зруйноване місто, «святковий» день 2061 року

Елементи сюжету твору “Усмішка”:

Експозиція – цивілізація майбутнього.

Зав'язка - сільський хлопчик Том з'являється на площі міста, щоб побачити картину.

Розвиток дій – натовп плює, рве картину Леонардо да Вінчі «Джоконда», утоптує в бруд, ламає раму.

Кульмінація – Том перед картиною

Розв’язка – Тома бере шматочок полотна з посмішкою Джоконди

Конфлікт. У творі декілька конфліктів: між Томом і натовпом, між людиною і суспільством, між красою і вандалізмом.

Проблематика: розвиток людської цивілізації, збереження природи і культури; взаєморозуміння.


2. Ланцюжок "Духовний шлях Тома" (записати в зошит). (можна роздрукувати і вклеїти).


Том – сільський хлопчик, єдина дитина в черзі  --- Бажає взяти участь у святі руйнації та ненависті --- Замислюється: навіщо плювати, знищувати все прекрасне, вбивати, руйнувати все навколо --- Цікавиться, чи повернеться цивілізація --- Зачарований красою витвору мистецтва --- Розуміє силу Краси та Любові --- Не може плювати й нищити картину--- Не бажає бути одним із черги --- Відриває шматок картини разом з натовпом --- Зберігає усмішку «Джоконди» як символ вічності мистецтва, духовної Краси, морального зростання людини --- Обирає новий шлях «назустріч ранку» — назустріч новій цивілізації «людина з душею» --- Став справжньою Людиною під впливом мистецтва.




3. Символіка твору (Записати в зошит)

Картина Л. да Вінчі «Мона Ліза» – символ краси, мистецтва і відродження духовності
Усмішка Джоконди – символ краси, добра, загадкової та життєдайної сили мистецтва
Хлопчик — символ майбутнього, нового покоління
Ранок – символ надії на краще

4. Висновок (усне опрацювання).

Рей Бредбері, як і Леонардо да Вінчі, мріяв про духовно просвітлене людство, про велич людини, її моральне відродження, про перемогу добра над злом, краси над ненавистю. Проте реальна дійсність вимагала від нього показати жахливий стан людства і його темне майбутнє. Зазираючи на кілька століть уперед, Бредбері дає трагічні відповіді на запитання, що висунув у своєму мистецтві Леонардо да Вінчі: людина й людство прямують хибним шляхом, вони втрачають все світле, піднесене, прекрасне. Однак, як і його великий попередник, Бредбері вірить у духовне відродження людини. Якщо в серці хоча б однієї людини перемагає добро: світ ще не загинув, людство ще може врятуватися.

Розповідь вчить не шукати винних у своїх нещастях, вчить не озлоблятися і не вдаватися до ненависті та пристрасті руйнування. Вчить залишатися людиною, незважаючи ні на що. Вчить розуміти, що в світі є вищі цінності, які людство ніколи не повинно втратити.

5. Завдання. (надіслати до 13.04.22.)
Записати в зошит:
а) три цікаві факти з твору, які сподобалися;
б) два факти з твору, які почули вперше;
в) одне запитання, яке захотіли б поставити головному герою.

dansvet0369@gmail.com
____________________________________


06.04.22. 

Образ майбутнього в літературі. Р.Д.Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. ТЛ: конфлікт. 

1. Прочитати біографію Р.Д.Бредбері (с.208 - 210)

2. Прочитати оповідання "Усмішка" (с.211 - 215).

3. Переглянути відеоурок.


4. Усно відповісти на запитання на с. 215.
__________________________________________

04.04.22.

Контрольна робота № 5. Поетичне бачення світу (відповіді на запитання).

1. Яким постає ліричний герой вірша "Моє серце в верховині..."? Як він характеризує свою батьківщину та її природу?

2. Для чого Гітчі-Маніто скликав народ? Як він розмовляв із ворогуючими племенами (Г.В.Лонгфелло "Люлюка згоди").

3. Яку "правду життя" розкриває Дж. Родарі у вірші "Листівки з видами міст"?

!!! Спочатку записуєте запитання, потім відповідь.

Роботу надіслати до 07.04.22.

dansvet0369@gmail.com

_____________________________________________

30.03.22.

Дж. Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

1. Переглянути уважно відеоурок. Виписати інформативне гроно "Ліричний герой", таблицю "Два світи у творі".


2. Прочитати відомості про Дж. Родарі (підручник, с. 202 - 203).
3. Навчитися виразно читати поезію (с.203 - 204).

! Надсилати нічого не треба 
Будь ласка, виконайте завдання ті, хто не виконав, і надішліть їх. 

______________________________________


28.03.22. 

Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. 

1. Перегляньте уважно відеоурок. Запишіть основні риси Гайавати (можна у вигляді інформативного грона або асоціативного куща).


2. Опрацюйте інформаційну картку (перенесіть картку в зошит; можна роздрукувати і вклеїти).


3.Дайте усні відповіді на запитання на с. 202.
__________________________________________
23.03.22. 
Г.Лонгфелло. «Пісня про Гайавату»(1-й розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі. Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.).

1. Переглянути відеоурок. Життєвий і творчий шлях Г.В. Лонгфелло.


2. За підручником прочитати біографію письменника (с.197 - 198).
3. Прочитати уривок "Люлька згоди" ( з "Пісні про Гайавату") на  с. 199 - 201.
4. Перейти за покликанням на відеоурок за змістом твору. Уважно його подивитися й прослухати.
Виписати з уроку тему та ідею твору.


5. Виконати домашнє завдання з відеоуроку. Дати розгорнуті відповіді на поставлені запитання (спочатку записуєте запитання, потім відповідь). Фото (якісне) роботи надіслати на електронну пошту до 26.03.22. 

dansvet0369@gmail.com

_____________________________________________

21.03.22. 

УВАГА!!! Я чекаю відео вірша напам'ять! Інакше виставлю оцінки початкового рівня.

Р. Бернс. "Моє серце в верховині". Елементи фольклору в поезії.

1. Прослухати вірш.


2. Записати в зошит паспорт твору.

Паспорт  вірша Роберта Бернса "Моє серце в верховині…" 
Тема: зображення краси природи рідної Шотландії.

Ідея: любові до батьківщини

Рік написання — 1789 р.

Ліричний герой: ліричний герой пишається своїм народом, своєю батьківщиною за її волелюбність, її честь, її славу.

Художні засоби «Моє серце в верховині»

Епітети: «любий рідний край», «пущі дикі», «буйні ріки» тощо. 

Метафори: «Моє серце в верховині і душа моя, Моя дума в верховині соколом буя, Моя мрія в гори лине наздогін вітрам». 

Персоніфікації: «Прощавайте, сині гори, білії сніги, Прощавайте, темні звори й світлії луги! Прощавайте, пущі дикі й тіняві гаї, Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї!», «Будь здорова, верховино, любий рідний край». 

Нестягнені форми прикметників: «білії сніги», «світлії луги». Інверсія: «іду я на чужину». 

Анафора: «моє», «моя», «прощавайте». Використовується для підсилення головної думки твору. Антитеза: рідний край — чужина. Підкреслює любов до батьківщини.

Фольклорні елементи у вірші

Повтори: прощавайте, моя, моє. 

Постійні епітети: білії сніги, світлії луги, тіняві гаї, буйні ріки, любий рідний край. 

Традиційні образи: дума соколом буя, мрія лине.

dansvet0369@gmail.com

____________________________________________

14.03.22.

 Р.Бернс. "Моє серце в верховині"

1. Перегляньте уважно відеоурок.


2. Прочитайте біографію поета в підручнику (с.195-196).
3. Уважно прочитайте вірш (с.196 - 197) . Вивчіть його напам'ять.
Надішліть відео вірша напам'ять до 20.03.22.включно на електронну пошту.

dansvet0369@gmail.com

________________________________________________

11.05.21. К.Нестлінґер. "Конрад, або Дитина з бляшанки".

1. Переглянути відеоурок за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=iYztTbSJJwc

2. Фільм.

https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830

____________________________________________

07.05.21. М.Енде. "Джим-Ґудзик і машиніст Лукас".

1.Переглянути презентацію І.М. Бойко, вчителя зарубіжної літератури СЗШ № 77 м. Львова.


 2. Записати з презентації інформативне ґроно 

  • Машиніст Лукас  - 
  • Джим Ґудзик - 
3. Із таблиці "Чого вчить казка?" записати тільки висновки.
4. Заповнити картку " Характеристика літературного героя". Надіслати до 10.05.21 включно.

dansvet0369@gmail.com

_________________________________________________

27.04.21.

1. Перевіряємо набуті знання.
Самостійна робота. Виконати до 27.04.21., 18.00.



2. М. Енде "Джим-Ґудзик і машиніст Лукас" .

На жаль, у підручнику немає цього твору. Перейдіть за покликанням та прочитайте скорочений варіант роману.
Час у вас є. Наступний урок - 07.05.21. 

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8762

3. Переглянути експрес-урок. Домашнє завдання з відео виконувати не треба.Звернути увагу на елементи сюжету твору.

4. Аудіокнига.

https://www.youtube.com/watch?v=mvLbt6aLGSY

* Нічого надсилати не треба. Читайте твір. На наступному уроці будуть завдання. 
__________________________________________


20.04.21. 

  А. Ліндґрен. «Міо, мій міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творчості А. Ліндґрен.

1. Переглянути відеоурок.
2. Виписати з відео:
- Сюжет повісті
- Символи твору
- Моральні цінності


3. За підручником прочитати біорграфію письменниці (с. 226 - 228) та уривки з повісті (с. 228 - 236).

4. Переглянути фільм за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=EfTmE0A-Mz8

*** Самостійна робота, яка буде 27.04.21.,  включатиме творчість Р.Бредбері, Р.Шеклі, А.Ліндгрен.
___________________


13.04.21. 

Р. Шеклі. "Запах думки". Утвердження сили людської думки в оповіданні. Духовне і фізичне випробування Кліві.

1. Прочитати за підручником с. 216 - 224.
2. Переглянути уважно  відеоурок. Виконати завдання. Усі відповіді є у відео. Залишилося тільки їх записати.


1. Записати визначення
Наукова фантастика - це ...
2. Записати сюжетний ланцюжок.
3. Розв'язати філворд (пояснення є у відео) 
Герої - тварини оповідання:
4. Записати тему та ідею твору.
5. Скласти інформативне гроно "Риси характеру Кліві".
6. Визначити фізичне і духовне випробування Лероя Кліві.

Надсилати нічого не треба.
Наступного тижня вам буде запропоновано самостійну роботу за творчістю Р.Бредбері та Р.Шеклі.  

________________________________

30.03.21. 

Р.Д.Бредбері. "Усмішка". Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.


1. Записати в зошит паспорт твору.

Рік написання – 1952

Жанр -  фантастика, антиутопія, оповідання

Тема. Твір про те, як у далекому майбутньому люди знищили «Джоконду» Леонардо да Вінчі, а маленький хлопчик Том врятував шматочок полотна з усмішкою Джоконди; про майбутнє людства, занепад цивілізації, загибель краси, ідеалів.

Ідея. Бредбері утверджує, що краса, увічнена в шедеврах світового мистецтва, знайде свою стежку до людських сердець. 

Головна думка: духовне відродження людства починається з духовного відродження кожної людини.

Головні герої:    картина Л. да Вінчі «Джоконда», хлопчик Том, Грісбі, один із черги, натовп, поліція

Місце та час дії. Зруйноване місто, «святковий» день 2061 року

Елементи сюжету твору “Усмішка”:

Експозиція – цивілізація майбутнього.

Зав'язка - сільський хлопчик Том з'являється на площі міста, щоб побачити картину.

Розвиток дій – натовп плює, рве картину Леонардо да Вінчі «Джоконда», утоптує в бруд, ламає раму.

Кульмінація – Том перед картиною

Розв’язка – Тома бере шматочок полотна з посмішкою Джоконди

Конфлікт. У творі декілька конфліктів: між Томом і натовпом, між людиною і суспільством, між красою і вандалізмом.

Проблематика: розвиток людської цивілізації, збереження природи і культури; взаєморозуміння.


2. Ланцюжок "Духовний шлях Тома" (записати в зошит). (можна роздрукувати і вклеїти).


Том – сільський хлопчик, єдина дитина в черзі  --- Бажає взяти участь у святі руйнації та ненависті --- Замислюється: навіщо плювати, знищувати все прекрасне, вбивати, руйнувати все навколо --- Цікавиться, чи повернеться цивілізація --- Зачарований красою витвору мистецтва --- Розуміє силу Краси та Любові --- Не може плювати й нищити картину--- Не бажає бути одним із черги --- Відриває шматок картини разом з натовпом --- Зберігає усмішку «Джоконди» як символ вічності мистецтва, духовної Краси, морального зростання людини --- Обирає новий шлях «назустріч ранку» — назустріч новій цивілізації «людина з душею» --- Став справжньою Людиною під впливом мистецтва.




3. Символіка твору (Записати в зошит)

Картина Л. да Вінчі «Мона Ліза» – символ краси, мистецтва і відродження духовності
Усмішка Джоконди – символ краси, добра, загадкової та життєдайної сили мистецтва
Хлопчик — символ майбутнього, нового покоління
Ранок – символ надії на краще

4. Висновок (усне опрацювання).

Рей Бредбері, як і Леонардо да Вінчі, мріяв про духовно просвітлене людство, про велич людини, її моральне відродження, про перемогу добра над злом, краси над ненавистю. Проте реальна дійсність вимагала від нього показати жахливий стан людства і його темне майбутнє. Зазираючи на кілька століть уперед, Бредбері дає трагічні відповіді на запитання, що висунув у своєму мистецтві Леонардо да Вінчі: людина й людство прямують хибним шляхом, вони втрачають все світле, піднесене, прекрасне. Однак, як і його великий попередник, Бредбері вірить у духовне відродження людини. Якщо в серці хоча б однієї людини перемагає добро: світ ще не загинув, людство ще може врятуватися.

Розповідь вчить не шукати винних у своїх нещастях, вчить не озлоблятися і не вдаватися до ненависті та пристрасті руйнування. Вчить залишатися людиною, незважаючи ні на що. Вчить розуміти, що в світі є вищі цінності, які людство ніколи не повинно втратити.

5. Завдання. (надіслати до 02.04.21., 16.00)
Записати в зошит:
а) три цікаві факти з твору, які сподобалися;
б) два факти з твору, які почули вперше;
в) одне запитання, яке захотіли б поставити головному герою.

dansvet0369@gmail.com
____________________________________

26.03.21. Р.Д.Бредбері. «Усмішка»

1. За підручником прочитати біографію письменника 
(с.208 - 210).

2. Переглянути відео.


3. Прочитати за підручником новелу "Усмішка" (с.211 - 215).

4. Усно відповідати на запитання на с.212, 215.

4. Переглянути експрес урок



*** Надсилати нічого не треба. Опрацьовуйте запропонований матеріал. На наступному тижні будуть письмові завдання.
__________________________________________

19.01.21. 

Тема. А.Чехов. «Товстий і тонкий». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданні. Майстерність письменника у змалюванні персонажів.Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви. ТЛ: художня деталь, підтекст.

Завдання:
1. Прочитати за підручником оповідання "Товстий і тонкий" (с. 137 - 139).
2. Усно відповідати на запитання на с. 139 - 140.
3. Повторити інформацію про художню деталь (с.132).
3. Опрацювати інформаційні картки.




4. Скласти анкету твору (письмово в робочому зошиті).

Анкета твору А.П.Чехова "Товстий і тонкий"
Рік написання - 
Жанр - 
Тема - 
Ідея - 
Головні герої - 
Художні деталі в оповіданні - 


5. Це цікаво!!! Опрацювати картки (записувати не обов'язково). Уміти своїми словами пояснювати лексичне значення запропонованих слів. 




6. Познайомитися з висловами А.Чехова. Письмово пояснити один із висловів (будь-який, за власним вибором. 5-8 речень).


!!! Надсилати нічого не треба. 26.01.21. (після дистанційки) зберу зошити на перевірку. Там мають бути всі виконані завдання. 
______________________________________________________________

11.01.21. 

Тема. Людські стосунки. А.П.Чехов. «Хамелеон». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданні.  Діалог як основна форма розкриття сюжету. ТЛ: гумор, іронія.

Завдання:

1. За підручником опрацювати теоретичний матеріал на с. 130-133.
2. Прочитати оповідання "Хамелеон" (с.134-137).
3. Записати з інформаційної картки в робочий зошит засоби творення комічного.


4. Записати пряме і переносне значення слова "хамелеон"(переносне значення знайти самостійно).


5. Ознайомтеся з поняттям художньої деталі. Усно попрацюйте з інформаційною карткою.


6. Усно попрацюйте з інформаційною карткою "Аналізуємо образи героїв оповідання".
 

7. Складіть  ланцюжок подій у творі (письмово в робочому зошиті). 


8. Заповніть картку (у робочому зошиті, у довільній формі).
9. Попрацюте з інформаційною карткою "Елементи сюжету оповідання". Відповіді запишіть у робочий зошит.

 !!! Відповіді на запитання 7, 8, 9 надішліть на електронну пошту до 15.01.21, 15.00.
Дякую за розуміння.

dansvet0369@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХУ!!!
_____________________________________________________________


05.12.20. М.Гоголь. "Ніч перед Різдвом" 

На допомогу учням


Переглянути фільм за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=FNjC4Bvp01M


!!! Фільм знятий за мотивами твору, тому читати повість ОБОВ'ЯЗКОВО!!!


__________________________________________

20.10.20. 

Тема. І. Крилов. Байки. ("Квартет", "Бабка і Муравель", "Вовк та Ягня")

1. Опрацювати за підручником біографію І.Крилова (с. 50 - 52), переглянути експрес-урок. У робочому зошиті скласти інформативне гроно "Іван Крилов" на 7-8 елементів. (Надсилати не треба. Перевірю після канікул).




2. Прочитати за підручником байку "Вовк та Ягня" І.Крилова (с. 52-54). Переглянути відео за змістом байки.  ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ байку (можна мовою оригіналу). Після канікул будете розказувати байку. 


3. Самостійно ознайомитися з байками "Квартет" та "Бабка і Муравель".Переглянути експрес-уроки за цими байками, усно виконати завдання, запропоновані у відео.





БАЖАЮ УСПІХУ!

_____________________________________________________________


КВІТЕНЬ, 2019.

Тема. Р. Бредбері. "Усмішка".

Похожее изображение

Завдання. 
1.Прочитати за підручником с. 211 - 215.
2. Записати в зошит:
а) три цікаві факти з твору, які сподобалися;
б) два факти з твору, які почули вперше;
в) одне запитання, яке захотіли б поставити головному герою.
3. Підготувати усний переказ:
а) одного епізоду, який вразив чи сподобався;
б) одного епізоду, який засмутив або розвеселив.

БАЖАЮ УСПІХУ!  

Картинки по запросу смайлик бажаю успіху

_________________________________________________________________

28.01.2019.

Картинки по запросу джек лондон жага до життя

Тема. Джек Лондон (Джон Гріффіт Чейні). "Жага до життя".

Завдання. Перейти за посиланням. Переглянути відеоролик. Записати три найцікавіші події (на вашу думку) з життя письменника.

https://www.youtube.com/watch?v=CDgzaDNZoto

Завдання:
1. Прочитати за підручником с. 140 - 151.
2. Підготувати усний переказ епізода з оповідання, який найбільше вразив.
3. Переглянути відеоролик. У стилі вільного письма записати відповідь на запитання: "Які почуття викликав герой твору?" (5-7 речень).


БАЖАЮ  УСПІХУ!!! 







Комментариев нет:

Отправить комментарий