5 КЛАС. УКРАЇНСЬКА МОВА.

03.05.22.

Узагальнення та систематизація вивченого протягом року.

Виконати впр. 526.

Надсилати не треба.

_____________________________

01. 06. 22.

РМ № 24. Читання речень (текстів) з дотриманням правил вимови слів та інтонування речень

1. Прочитати вголос текст твору О.Олеся "Княжа Україна" з дотриманням правил вимови слів, наголосів, інтонування речення.

Надсилати не треба.

___________________________


30.05.22. Завдання для класу + Завдання для Владислава Супруна. 

РМ № 23. Написання речень і текстів з поясненням написання слів та вживання розділових знаків.

Розкрити дужки, розставити розділові знакю

Прямо над нашою хатою прол(і/е )тають леб (е/и)ді. Вони л(е/и)тять ни(жч/щ)е ро(з/с)патланих обвислих хмар і струшують на землю б(е/и)нтежні звуки далеких дзвонів. Дід говорить що так співають л(е/и)б(е/и)дині крила. 

Я стаю ніби ме(нш/ньш)има навколобільшає росте і міниться увесь світ  і загачене білими хмрами небо і одноногі скрипучі журавлі що нікуди не/полетять і полатані в(е/и)селим з(е/и)леним мохом стріхи і блакитнава діброва під с(е/и)лом і чорнотіла, туманцем підволохачена земля, що пробилася з-під снігу.

Надіслати до 01.06.22.

dansvet0369@gmail.com

________________________________

27.05.22.

Вставні слова та словосполучення.

1. Повторити § 41.

2. Виконати впр. 480, підкреслити однією рискою вставні слова, визначити їх групу за значенням. ( до 30.05.)

dansvet0369@gmail.com

____________________________________

25.05.22.

Звертання

1. Повторити  § 40.

2.Виконати впр. 476.

Надсилати не треба.

_________________________________

23.05.22.

Однорідні члени речення. 

 1. Повторити  § 38 - 39.

2. Виконати вправу 465.

Надсилати не треба.

__________________________

20. 05. 22. Завдання для класу

+ Завдання для Супруна Владислава.

Синтаксис і пунктуація. Головні та другорядні члени речення

1. Повторити  1. Повторити  § 34, 37. , 37. 

2. Переглянути експрес - урок.


3. Виконати синтаксичний повний розбір речень. Кожне речення пишемо з нового рядка. 

1.Вузька стежина за селом зникає у верболозах.
2. Поміж плакучих верб. співають соловейко.
3. Мирно воркують лагідні соловейки.
4.Ранішній туман застеляє долину.
5. Туман клубочиться над сонним озером.

Алгоритм розбору

1. Підкреслити головні і другорядні члени речення
2. Над кожним словом надписати частини мови.
3. Після речення  в дужках написати 
* вид речення за метою висловлювання;
* вид речення за емоційною забарвленістю;
* вид речення зо кількістю граматичних основ;
*вид речення за наявністю другорядних членів; 
* вид речення за наявністю однорідних членів реченнях.

До 23.05.22. 

dansvet0369@gmail.com

_________________________________________

18.05.22. 2 уроки. Завдання для класу
1.Повторити  § 32.

2. Виконати впр. 396, поставити іменники в орудний відмінок, записати, підкреслити орфограму "Подвоєння приголосних".; впр. 397, списати, вставити потрібні букви, визначити відмінок і число виділених іменників, підкреслити орфограму "Подвоєння приголосних". 
________________________________

16.05.22. Завдання для класу.

Правопис м'якого знака та апострофа.

1. Повторити § 29 - 31. 

2. Виконати завдання впр. 364, 372 .

Роботу надіслати до 18.05.22.

dansvet0369@gmail.com

____________________________________

13.05.22. Завдання для класу + Завдання для Супруна Владислава.

Повторення й узагальнення вивченого. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні, дзвінкі та глухі, тверді й м'які звуки. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.

1. Повторити § 15 - 17. 

2. Виконати впр. 203 (не надсилати).
______________________________

11.05.22. 

Вимова та написання префіксів пре - , при - , прі - 

1. Повторити § 14. 

2. Вивчити напам'ять таблицю. 

3. Виконати впр. 166. (Не надсилати).

___________________________________

09.05.22.+ Супрун Владислав.

Спільнокореневі слова. Префікс, суфікс. 

1. Повторити  § 13. 

2. Переглянути відеоурок Грицишиної Н.В. З уроку виконувати завдання (крім домашнього). 



3. Виконати впр. 157, розібрати слова за будовою; впр. 158, до поданих слів дібрати приклади. (УВАГА!!! Приклад зразка підібраний з помилкою. Її виправити, слово розібрати правильно).

Надіслати до 11.05.22.

dansvet0369@gmail.com

________________________________________

06.05.22. Завдання для класу + Супрун Владислав.

Будова слова й орфографія. Основа слова і закінчення - значущі частини слова. Форми слова й спільнокореневі слова. 

 1. Повторити  § 11. 

2. Переглянути відеоурок. Схему "Значущі частини слова"  записати в зошит.


3. Виконати завдання впр. 134, переписати слова, у кожному визначити основу слова та закінчення. 
Не надсилати. 
___________________________

04.05.22. 2 уроки.

Лексикологія. Групи слів за значенням: омоніми, пароніми.

1. Повторити  § 9 - 10. 

2. Виконати завдання впр. 126. 
Не надсилати.

____________________________________________________________

02.05.22. + Супрун Владислав.

Лексикологія. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

1. Повторити  § 7 - 8. 

2. Виконати завдання впр. 94, 105. (Завдання на повторення, тож не тягніть до останнього дня.) Виконати до 04.05.22. 

dansvet0369@gmail.com

____________________________________

29.04.22. 

Повторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія.

1. Повторити § 4- 6. 

2. Запишіть у дві колонки словосполучення: 1) з прямим значенням 2) з переносним значенням.

Золотий перстень. Золоті руки.
Солодкий чай. Солодке життя.
Залізний стілець. Залізна воля..
Ідуть дощі. Ідуть дівчата.
Тепла вода. Тепла зустріч.
Гомоніли діти. Гомоніли хвилі.

3. Виконати завдання вправи 518. 
Надіслати до 02.05.22.

dansvet0369@gmail.com

___________________________________

27.04.22. 

Контрольна робота № 7. Пряма мова. Діалог.

Виконати Google-тест (до 29.04.22.)

_____________________________


25.04.22. 

Завдання для класу + Супрун Владислав

Контрольний диктант

Завдання: записати текст, розставивши пропущені букви, розкрити дужки  (або з дужок обрати потрібний варіант) розставити  розділові знаки.

Українс..кий народ належить до тих котрий свою д..рогу (не)згубив. Він пройшов через в..личезні випробува(н/нн)я тяжко жив і змагався але зберіг своє "я" увійшов (у/в) сучасність як один із найчисле(н/нн)ішихнародів (Є/є)вропи. Наш народ (ні)звідки на свої землі (не)приходив, він був тут завжди. Праслов..яни,як гадають, зас..лили перш за все територію на якій живемо ми. Історія українс..кого народу в..лика й г..роїчна. Він падав і знову підіймався. Він боровся оборонявся будував фортеці міста орав свої ниви, не скидаючи з пліч сагайдака а пізніше - рушниці. Наш народ створив дивовижний світ своїх пісень казок оповідань легенд. Він тисячі років уже пише свої книжки складає вірші ро(з/с)казує про своє минуле.

Надіслати до 27.04.22. 

dansvet0369@gmail.com

______________________________________________

22.04.22. 

Завдання для класу + Супрун Владислав

Діалог, тире при діалозі

1. За підручником опрацювати (повторити)   § 43(с. 222).

2. Скласти діалог на ОДНУ з тем з 6-8 реплік. (Привітання і прощання не враховуються як повнозначна репліка, їх можна врахувати, якщо після привітання /прощання йде продовження репліки).

- у бібліотеці (діалог учня та бібліотекаря);



- у магазині (діалог  школяра/ школярки  і продавчині);




- діалог з другом про прочитану книгу.



Надіслати до 26.04.22. 

dansvet0369@gmail.com

_____________________________________

20.04.22.

Шановні п'ятикласники! На жаль, не всі надсилають виконані завдання. Google- тест не є цілковитою підставою для виставлення тематичної, семестрової та річної оцінок. Будь ласка, налішліть виконані вправи. Якщо я відправляю роботу без оцінки назад, то її треба виконати, враховуючи мої рекомендації, щоб потім не було до мене претензій. Ті, хто надсилає всі роботи, матимуть бонусні бали. Дякую за розуміння. 

Жодної роботи не надіслали: Короткевич, Олещук, Піскурьова, Соломирський, Циганок, Якименко, Михальченко, Яковчук.
По одній роботі у Воронова, Маслянчук, Романовського.

Є такі, що мають усього дві роботи. 
(Без урахування Google- тесту). 

Google- тест виконали всього 16 учнів. 

Діалог, тире при діалозі.

1. За підручником опрацювати  § 43(с. 222).
2. Уважно переглянути відеоурок.


3. Виконати завдання впр. 515. (не надсилати)

_________________________________

18.04.22. Завдання для класу + Супрун Владислав.

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. 

1. Повторити  § 43, схеми речень з прямою мовою.

2. Виконати ЗАВДАННЯ впр. 509.

Надсилати не треба.

_________________________________

15.04.22. Завдання для класу + Супрун Владислав.

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. 

1. Уважно переглянути відеоурок з теми. У підсумках уроку є схеми "Розділові знаки при прямій мові, перенести їх у зошит і вивчити напам'ять.


2.  Повторити 
§ 43 (с. 220).

3. Виконати впр. 512, розставити розділові знаки, після кожного речення накреслити його схему "Розділові знаки при прямій мові". Надіслати роботу до 18.04.22.

dansvet0369@gmail.com

_______________________________________

13.04.22. Завдання для класу + Супрун Владислав.

1 урок.

Контрольна робота № 6. Речення із звертаннями та вставними словами, словосполученнями.. Складні речення (тестування).Роботу виконати до 15.04.22.

;

2 урок . Завдання для класу.

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. 

1. Опрацювати  § 43. 

2. Записати впр. 507. Користуючись таблицею на с. 220, до кожного речення накреслити схему.

Надсилати вправу не треба. 
_______________________________________________

11.04.22. Завдання для класу + Супрун Владислав

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

1. Повторити  § 42 (с. 215-216).

2. Виконати впр. 503, розставити розділові знаки, підкреслити граматичні основі, над кожним словом надписати частину мови.
Надіслати до 13.04.22. 
dansvet0369@gmail.com
_______________________________________

08.04.22. Завдання для класу + Супрун Владислав 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. 

1. Опрацювати  § 42 (с. 215).

2. Виконати впр. 497, підкреслити граматичні основи, над кожним словом надписати частину мови.

3.Уважно переглянути відеоурок.



!!! Надсилати нічого не треба.
_______________________________________________

06.04.22. 2 уроки.
1 урок  - завдання для класу + Супрун Владислав.

Виділення вставних слів на письмі комами.

1. Повторити § 41 (с.206).

2. Переглянути два відеоуроки.



3. Виконати впр. 481, розставити розділові знаки, однією рискою підкреслити вставні слова та сполучення слів.


2 урок - завдання для класу. 

РМ № 21. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
1. Опрацювати матеріал впр. 487 (с. 209-210), матеріал на 
с. 210 - 213.
2. Опрацюйте пам'ятку "Як написати лист" (с.213).
3. Виконати завдання впр. 493.

ЛИСТ надіслати на електронну пошту до 11.04.22. Не поспішайте. Будьте уважні. Час у вас є. Перш ніж писати лист, опрацюйте теоретичний матеріал.

dansvet0369@gmail.com
_______________________________________

04.04.22. 
Завдання для класу + Супрун Владислав

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

1.Опрацювати  § 41 (с.206).

2. Користуючись табличкою, виконати впр.478. Однією рискою підкреслити вставні слова та сполучення слів, визначити, що вони означають. 
!!! Надсилати не треба.
____________________________

01.04.22.

Завдання для класу + Супрун Владислав

Розділові знаки при звертанні

1. Повторити  § 40 (с. 202 - 203).

2. Записати впр. 472. Розставити розділові знаки, однією рискою підкреслити звертання, над кожним словом надписати частину мови, до якої це слово відноситься.

Роботу надіслати до 05.04.22. 
dansvet0369@gmail.com

_________________________

30.03.22. 

Звертання. Непоширені й поширені звертання

1. Повторити  § 40 (с. 202 - 203).

2.Записати впр. 471. Однією рискою підкреслити звертання, над ними надписати його, яке воно (непоширене, поширене, повторюване).

! Надсилати не треба.
Буда ласка, виконайте попередні завдання, хто не виконав.

__________________________

28.03.22.

Завдання для класу + Супрун Владислав

1. Самостійна робота
Роботу виконати до 30.03.22. ОБОВ'ЯЗКОВО!!!


2. Звертання. Непоширені й поширені звертання

1. За підручником опрацювати § 40 (с. 202 - 203).

2. Записати впр. 470, однією рискою підкреслити звертання.
_____________________________________

23.03.22. 

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при однорідних членах речення.

1. Повторити § 39.

2. Виконати запропоновані вправи.

Вправа 1.  Списати речення, розставивши розділові знаки. Підкреслити ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ залежно від їх синтаксичної ролі.
Пахло м'ятою чебрецем материнкою. Я в царстві трав річок і таємничих озер. І все було палким в годину творчу і небо і земля і камінь і різець і серце майстра. Юннати збирали різні фрукти а саме груші сливи яблука. Радощі і чорну днину все я з вами розділю. 

Вправа 2.   Переробіть речення так, щоб у них були узагальнювальні слова. Запишіть перероблені речення, розставивши розділові знаки. Визначте синтаксичну роль узагаьнювальних слів і однорідних членів речення.

1. У нашому лісі ростуть і берези, і дуби, і вільхи, і клени, і сосни.
2. Ми назбирали боровиків, маслюків, лисичок, сироїжок.
3. На подвір'ї красувались калина, бузок, горобина.
4. У букеті були айстри, чорнобривці, флокси.
5. Назар зловив щуку, чотири карасі, два коропи.

Завдання надіслати на електронну пошту до 25.03.22. 

dansvet0369@gmail.com

!!! Будь ласка, надсилайте більш-менш якісні фото. Я не буду перевіряти роботи на розмитих знімках.
_______________________________

21.03.22. 

Завдання для всього класу + Супрун Владислав

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при однорідних членах речення.

1. Переглянути відеоурок.


2. Опрацювати §39 (с. 199-200-201).
3. Виконати впр. 467, 468 (розставити розділові знаки, підкреслити всі члени речення, надписати всі частини мови.

!!! Виконану впр. 468 сфотографувати і надіслати на електронну пошту (до 23.03.)


dansvet0369@gmail.com
_________________________________

14.03.22. Завдання для Супруна Владислава.

1. Опрацювати § 38. Вивчити правила.
2. Виконати вправи 451, 452.
__________________________________________

14.03.22. Завдання для всього класу.

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка при однорідних членах речення.

1. Опрацювати § 39 (с. 198-200). Вивчити правила.
2. Переглянути відеоурок. 


3. Виконати вправи 462, 463 - підкреслити узагальнювальні слова та однорідні члени речення, визначивши їх синтаксичну роль. 
4. Виконати вправу 464, розставити розділові знаки, підкреслити всі члени речення, над словами надписати всі частини мови.
______________________________________________

21.02.22.

Завдання для Супруна Владислава

Тема. Другорядні члени речення.

1. Опрацювати інформаційну картку.


2. Вивчити визначення додатка, означення, обставини (§ 37, с. 187, 188, 189, 190, 191, 192).

3. Виконати впр. 447 на с. 193. Крім зазначеного у вправі завдання (підкреслити УСІ члени речення (головні й другорядні), над кожним словом надписати частину мови, до якої це слово належить).

Завдання виконати до п'ятниці, 25.02.22.


__________________________________________________________________

Завдання для Супруна Владислава

Тема: Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням


1. Переглянути відеоурок.


2. Прочитати § 35, 36 (с. 183 - 186)

3. Вивчити види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням. Навчитися їх розрізняти.

4. Виконати впр. 427 (с. 186). Підкреслити в реченнях граматичну основу (підмет і присудок). Після кожного речення в дужках записати вид речення за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
 
Завдання виконати до понеділка, 21.02.22. 

dansvet0369@gmail.com


__________________________________


Тема.. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї, щ. Вимова звуків, що позначаються літерами г та ґ.
Мета: з'ясувати , у яких випадках буква я, ю, є, ї, щ позначаються двома звуками, а в яких - одним, як вимовляються звуки, позначені літерами г та ґ; розвивати навички звукопису; виховувати культуру мовлення.

І. Теоретичний блок.
 1. Опрацювати § 22.
2. Записати в зошит.

БуквиЗвукиЗа якої умови буква позначає звук (звуки)Приклади
щ[шч]ЗавждиПаща[пашча]
ї[йi]ЗавждиЇжа [йiжа]
я, ю, є[а], [у],[е]Пiсля букв,що позначають м’якi й пом’якшенi приголоснiДоля [долʹа],
любов [лʹубов],
синє [синʹе];
пюре [п’уре],
свято [с'в’ато]
я, ю, є[йа],[йу],[йе]
  1. На початку слова.
  2. Пiсля апострофа та м'якого знака.
  3. Пiсля букв,що позначають голоснiзвуки
  1. Яма [йама],юрта [йурта],Єва [йева].
  2. В’яз [вйаз],б’ю [бйу],п’єса [пйеса];Мольєр [мол'йер].
  3. Моя [мойа],моє [мойе],мою [мойу]




ІІ. Практичний блок.
1. Виконати вправи: 233, 238.

ІІІ. Домашнє завдання. §22. Впр. 239 (записати виділені слова звукописом).БАЖАЮ УСПІХУ!
Картинки по запросу звуки і букви



Тема. Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Основні правила переносу.
 Мета: з
з'ясувати, що таке склад і наголос, види складыв; вивчити правила переносу слів; розвивати навички поділу слів на склади та для переносу ; виховувати культуру писемного мовлення.

1. Опрацювати §24 (с. 134-137).
2. Запитання для самоперевірки (усно).
- Скільки у слові може бути складів?
- Який склад називається відкритим, а який - закритим?
- Чому не можна переносити слова око, осінь, мрія?
- Які буквосполучення не можна розривати при переносі?
- Яку роль в словах виконує наголос?

3. Виконати впр. 248 (запишіть слова звукописом, визначте кількість букв і звуків); впр. 250 (поділіть слова на склади, над кожним складом зазначте, закритий  він чи відкритий); впр. 252 (запишіть слова, поділивши їх на склади для переносу).

4. Домашнє завдання.
Опрацювати §24. Виконати впр. 257 (поділити слова для переносу, поставити наголос).

Картинки по запросу бажаю успіхів у навчанні

Комментариев нет:

Отправить комментарий