31.05.22.
Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Антиутопія у світовій літературі. Проблема війни і миру в літературі ХХ ст.
1. Знати відповіді на запитання на с. 112.
Шановні одинадцятикласники! Чекаю ваші контрольні робота до 2.06. (хто не надіслав). Інакше поставлю оцінки початкового рівня.
_______________________________________
24. 05. 22.
Позакласне читання. Еко У. «Ім'я троянди»
За покликанням переглянути відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=e_tGVuMgilM
__________________________________________
17.05.22.
Контрольна робота № 4. Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої
половини ХХ ст. Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Сучасна
література в юнацькому читанні
Відповіді на запитання
1. Дайте розгорнуту характеристику Сантьяго (Е. Гемінгвей "Старий і море"), використовуючи цитати, посилання на твір.
2. Які негативні явища відображено в оповіданні Х.Кортасара "Менади"? Поясніть їх, підкріплюючи цитатами. Чи можна позбутися цих явищ? Яким чином?
Надіслати до 23. 05. 22.
dansvet0369@gmail.com
___________________________________
10.05.22.
Шановні Кляпчук, Рожков, Скемський, Снітко, Якименко! Жодної роботи. На яку оцінку сподіваєтеся?
Базиль, Грищенко, Діденко - по одній роботі з трьох.
Баранов, Кондратенко, Шак - по дві роботи.
Майже за два місяці завданнями ви не переобтяжені. У першу чергу, самі маєте бути зацікавлені своїми оцінками.
Будь ласка, надішліть роботи.
Аргентина. Х.Кортасар. Короткі відомості про письменника. Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні "Менади".
1. За підручником опрацювати й переказати с. 176 - 184.
2. Уважно переглянути експрес-урок.
________________________________
03.05.22.
Символіка
назви твору. Ліризм, іронічність оповіді.
Дати усну відповідь на запитання.
1.У чому провина зірок відповідно до героїв твору?
2. Хто з персонажів є найліричнішим? Чому?
3. Чому твір можна назвати іронічним?
_______________________________________________
26.04.22.
Д.М. Ґрін. "Провина зірок". Образи головних героїв. Ідея цінності життя.
1. Опрацювати інформаційні картки. Зробити відповідний запис у зошит.
19.04.22.
США. Д.М. Ґрін. "Провина зірок". Д.Ґрін – американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблоґер. «Провина зірок» - розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчину.
1. Ознайомитися з короткою біографією письменника.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D2%90%D1%80%D1%96%D0%BD
2. Прочитати фрагменти роману "Провина зірок" ("Винні зірки").
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=9158
3. Уважно переглянути експрес-урок. Записати в зошит паспорт твору.
4. Переглянути фільм за покликанням.
______________________________________________
12.04.22.
Шановні одинадцятикласники. На жаль, не всі надіслали виконані роботи, хоча за весь цей час їх було всього дві. Я працюю в таких самих умовах, як і ви, але свою роботу виконую. Будь ласка, надішліть роботи.
Сучасна
література в юнацькому читанні. Україна. Загальна характеристика розвитку
кримськотатарської літератури й культури. Таїр Халілов – сучасний український
кримськотатарський письменник. Близькість прози Халілова до філософії
екзистенціалізму. «До останнього подиху» - історія життя, боротьби та любові
героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу.
Тема депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бекира – людини, котра
ніколи не здається. Почуття гідності героя, глибинний зв'язок зі своїм народом.
1. Перейти за покликанням, уважно переглянути відеоурок, записати в зошит тему та ідею твору.
https://www.youtube.com/watch?v=Dn-8hsf7PVY&t=14s
2. Перейти за покликанням, прочитати повість Т.Халілова "До останнього подиху".
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8156
3. Аудіокнига.
https://www.youtube.com/watch?v=b6kF9P44obo
_____________________________________________________________
05.04.22.
Література
другої половини ХХ – початку ХХІ ст.. Провідні тенденції в драматургії другої
половини ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в
1950-1960 –х рр., його провідні ознаки. Література
постмодернізму. Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ
останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. М.Павич. «Скляний равлик». Короткі
відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму.
Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для
постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від
монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю
М.Павича. Значення центральної метафори.
1. За підручником опрацювати статтю "Театр абсурду"
(с. 160 - 162). Записати в зошит ознаки, притаманні творам "театру абсурду".
2. Знайомство з поняттям "Постмодернізм". Опрацювати за підручником с.163 - 168, плакат. Записати визначення та сучасне трактування постмодернізму.
3. Ознайомлення з біографією письменника (с. 171 - 175).
4. Прочитати оповідання "Скляний равлик" за покликанням:
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2184
5. Опрацювати ментальну карту. Скласти конспект (можна роздрукувати і вклеїти в зошит).
6. Дайте письмову відповідь на запитання.
Чого не вистачало в житті героям твору? Як кожен із них переживав і долав самотність?
Роботу надішліть до 11.04.22. Фото мають бути якісні і не перевернуті. Можна використати Word.
dansvet0369@gmail.com
___________________________________________
29.03.22.
Японія. Ясунарі Кавабата . «Тисяча журавлів». Я. Кавабата
– лауреат Нобелівської премії . Відображення самобутності японської культури в
повісті «Тисяча журавлів». Роль чайної церемонії в композиції твору. Провідні
ідеї (утвердження ідеї єдності людини з природою, гармонії зі світом,
повернення до національних традицій і вічних цінностей). Образна система
повісті. Еволюція головного героя (Кікудзі). Символіка. Японські уявлення про
красу та їх відображення у творі. Особливості стилю письменника.
1. Перегляньте відеоуроки.
А.
Б.
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=110
2. За підручником опрацюйте с. 152 - 159.
3. Прочитайте повість "Тисяча журавлів", перейшовши за покликанням.
4. Запишіть паспорт твору.
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/03/GRS-11-zarubizhna.pdf
______________________________
22.03. 22.
РМ № 4. Образ Сантьяго (усна характеристика).
Людину можна знищити, але її не можна перемогти.
Е. Гемінгвей
1. Повторити інформацію підручника, яка стосується образу Сантьяго.
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Скласти характеристику Сантьяго (можна в довільній формі, але із збереженням запропонованих пунктів, підтверджуючи відповіді цитатами або посиланням на конкретний епізод твору; малюнки не робити). Надіслати
до 26.03. на електронну пошту.
dansvet0369@gmail.com
__________________________________________________________
15.03.22.
Людина в пошуках сенсу існування в прозі другої половини
ХХ ст. Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.
Е.М. Гемінгвей. «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі»
героїв Е.М.Гемінгвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті
«Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.)
1. Опрацювати статтю підручника (с. 143 - 147).
2. Опрацювати інформаційні картки. Скласти конспект.
_______________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий