03.05.22.
Виконати впр. 5 (с. 177) (за підручником О.Авраменка).
01.06.22. 2 уроки.
2. Переглянути відео впр. 5 на с. 189 (за підручником О. Авраменка)
____________________________
31.05.22.
Ділові папери: звіт про виконану
роботу.
1. Опрацюватиза електронним підручником ТЕМУ 25 (с.267-268).
2. Зверніть увагу на реквізити звіту.
27.05.22.
1. За електронним підручником опрацювати ТЕМУ 16 17 ( с.251 - 255).
2. Напишіть стислу анотацію книги О.Олеся "По дорозі в казку", користуючись підказками впр. 713 .
25.05.22. 2 уроки.
Звуконаслідувальні слова. Естетична
цінність звуконаслідувань.
1. Опрацювати за підручником § 85 ( с. 213 - 214)
2. Написати самодиктант з 20 слів на правопис вигуків
_______________________________
24.05.22.
1. Опрацювати за підручником § 85 ( с. 212 - 213)
2. Переглянути експрес-урок. Виконати вправу в кінці ролика.
_________________________________
20.05.22.
Частка, її функції, групи за значенням. Правопис
заперечних часток.
1. Опрацювати за електронним підручником § 83 - 84.
2. Виконати впр. 605.
18.05. 22. 2 уроки.
1. Опрацювати за електронним підручником § 83.
2. Виконати завдання впр. 597, 600.
dansvet0369@gmail.com
______________________________
17. 05. 22.
1. Опрацювати с. 206, рубрика "Як правильно?"
13.05.22.
1. Опрацювати за електронним підручником § 82.
2. Переглянути відеоурок.
11.05.22. 2 уроки.
3. НЕ з прислівниками (вивчити напам'ять).
dansvet0369@gmail.com
10.05.22.
1. Опрацювати за електронним підручником § 80.
dansvet0369@gmail.com
_________________________________
06.05.22.
1. Опрацювати за електронним підручником § 79.
2. Вивчити напам'ять розряди прислівника за значенням.
4. Виконати завдання впр. 565. Запишіть прислівники, визначте їх розряд.
04.05.22. 2 уроки.
1. Опрацювати за електронним підручником § 78 (с.194)
2. Виконати завдання впр. 556, 557( до 05.05.22)
03.05.22.
1. Опрацювати за електронним підручником § 77 (с.192 - 193). (До речі, тема 7-го класу).
2. Виконати впр. 551.
_______________________
29.04.22.
Дієприкметниковий зворот.
1. Опрацювати за електронним підручником § 77 (с.191-193). (До речі, тема 7-го класу).
27. 04. 22. 2 уроки.
1. Опрацювати за електронним підручником § 76 . (До речі, тема 7-го класу).
26.04.22.
1. Опрацювати за електронним підручником § 74, 75.
2. Звернути увагу на творення і правопис способів дієслів.
5. Особові, родові, числові форми дієслів - повторити § 70.
22.04.22.
1. За електронним підручником опрацювати § 72, 73.
20.04.22 2 уроки.
2 урок.
1. За електронним підручником опрацювати § 70, 71.
19.04.22.
1. За електронним підручником опрацювати § 68, 69. Уважно опрацювати таблицю відмінювання числівників. Особливу увагу звернути на рубрику "Буду я навчатись мови золотої".
15.04.22.
Числівник як частина мови. Формування числівника як частини мови. Число і числівник. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Групи числівників за будовою.
13.04.22. 2 уроки.
1. Явище прономіналізації в українській мові
+Прономіналізація (від лат. pronomen – займенник) – перехід слів з інших частин мови у займенники в результаті втрати чи послаблення властивого їм основного лексичного значення і набуття узагальнено-вказівного чи неозначеного змісту82. До розряду займенників можуть переходити іменники річ, справа, душа, факт, штука, брат, сестра, людина та ін, прикметники цілий (у значенні «весь»), визначений (у значенні «якийсь»), певний (у значенні «якийсь»), останній (у значенні «цей», «той») та ін, а також числівник один. Наприклад: А обід – річ приємна. Життя – складна штука. Буває й серед нашого брата всякого. У певних умовах і він би розгубився. В одному департаменті служив один чиновник (М.Гоголь). На стежці не видно було ні живої душі (І.Нечуй-Левицький).
Прономіналізуватися можуть також окремі слова з інших частин мови, що входять до складу згадуваних займенникових фразеологічних зрощень.
2. Правопис займенників
ки на ознаки або кількість і переходити в іменники. В основному
спостерігається текстуальна субстантивація займенників, напри-
клад: Кожен намагався показати свою силу, вправність,
сміливість (Бойч.); Про себе дбай, але й інших не забувай
(Нар. тв.).
Будь-який займенник, співвідносний з прикметником, може
бути субстантивованим словом, якщо його вжити без іменника.
Проте деякі займенники і поза текстом мають конкретне пред-
метне значення, наприклад: мій у значенні чоловік, коханий,
наречений: моя — жінка, кохана, наречена; наш {наша,
наше, наші) зі значенням людей, близьких за соціальним ста-
новищем, переконаннями, почуттями патріотизму тощо. Пор.:
Вчора вийшов мій [чоловік] на село, вже сонце сідало, коли
скаче щось верхи. Він на дзвіницю зараз, ударив у дзвони
(Коц.).
Окремі займенникові форми перейшли в частки, як от: тобі
{куди тобі нарядилася), собі {Жив собі вовчик), все {Та все
швидше і швидше біжить), це {Де це ти ходиш?).
12.04.22.
1. УВАЖНО переглянути відеоурок (практичні завдання письмово не виконувати).
(Що) небудь, (коли) небудь, (ні) (до) чого, (ні) коли, (де) хто, (де) коли, (аби) як, (аби) хто, який (сь), (де) кілька, (ні) який, (ні) де, (ні) хто, (ні) (за) що, (ні) звідки, (ні) як, (казна) де, (казна) хто, (хто-зна) коли, (хтозна) скільки, (ні) (від) кого, де (небудь), який (небудь), (будь) де, (будь) що.
2. Перепишіть фразеологізми, визначте відмінок зворотного займенника.
Собі на умі, дати собі раду, само собою зрозуміло, сам собі пан, показати себе, відчути на собі, себе не пам’ятати, бути не в собі, сам не при собі, сушити собі голову, та й ні гадки собі, ціну собі знати, шукати себе, набивати собі ціну.
Надіслати роботу до 14.04.22.
dansvet0369@gmail.com
_____________________________________________________________
08.04.22.
Доповідь
у науковому стилі.
1. Опрацювати тему 20 за електронним підручником (с. 258-259).
_____________________________________________
06.04.22. 2 уроки
1. За електронним підручником опрацювати § 62 - 63.
05.04.22.
01.04.22.
1. Невідмінювані іменники.
Невідмінювані іменники
Невідмінювані іменники – це іменники, які, поєднуючись з іншими словами у висловлюванні, вживаються в одній і тій же формі: виступила Ковальчук Галина, звертаються до Ковальчук Галини, зустрілись з Ковальчук Галиною; розглядаємо панно, зображено на панно, милуються панно.
Форми невідмінюваних іменників
Не відмінюються:
1. Деякі іншомовні загальні назви з кінцевим голосним: авеню, аташе, амплуа та ін.
2. Окремі іншомовні загальні назви з кінцевим приголосним: анфас, апаш, волоф, жакоб, міс, місіс.
3. Іншомовні прізвища з кінцевим голосним: Алаку, Бенуа, Бізе, Бруно, Віардо, Вінчі.
4. Іншомовні прізвище на -ово-, -аго-, -акі-, -их: Сукові, Бурого, Таракі, Петрових та под.
5. Іншомовні географічні власні назви з кінцевим голосним: Антигуа, Верв’є, Баку, Джагди, Кіліманджаро та на -ово, -іно-, -ино-: Комарово, Моніко, Тушино та ін.
6. Чоловічі власні імена іншомовного походження з кінцевим голосним: Асабе, Бакі, Барі, Валі, Даду.
7. Жіночі власні імена іншомовного походження з кінцевим голосним основи (у, і, е, и, о): Аксилу, Гаяне, Глебі, Шелеме, Назмі.
8. Жіночі прізвища власне українського походження на =о=: Кухаренко, Сало, Помагайдо та приголосний як українського, так і іншомовного походження: Кошман, Комар, Маковець, Медведчук.
9. Слова числівникового різновиду: півдня, півзошита, піввідра.
10. Складноскорочені назви ініціального та ініціально-звукового типу: НАТО, ПАР, НАН.
+11. Назви іноземних часописів: “Таймс”, “Руде право”, “Уніта”.
2. Особливості кличного відмінка.
А. За підручником О.Авраменка опрацювати § 55-56 (с.175-176).
Б. Виконати впр. 7 (с.160) ; впр. 5 (с. 177, тільки варіант відповіді).
Роботу виконати до 05.04.22.
dansvet0369@gmail.com
___________________________________________________
30.03.22. (2 уроки)
Відмінювання
іменників ІІ відміни. Родовий відмінок іменників ІІ відміни.
!!! Шановні десятикласники! Перш ніж виконувати практичні завдання, ОПРАЦЮЙТЕ теоретичний матеріал!
_________________________________________
29.03.22.
Виконати самостійну роботу з теми "Категорія числа іменників".
Особливості роду іменників. – назв осіб за професією, посадою, званням тощо. Стилістичні особливості іменників середнього і спільного роду.
Комментариев нет:
Отправить комментарий