02.05.06.
Література для 6 класу.
Література на літо.
Календарнообрядові пісні.
Народні колискові пісні.
П.Чубинський. М.Вербибицький. Гімн.
О.Кониський. М Лисенко. "Молитва".
С.Чарнецький, Г. Труха. " Ой у лузі червона калина похилилася".
М.Вороний "Євшан - зілля".
Т.Шевченко "Думка" ("Тече вода в синє море та не витікає"),"Іван Підкова".
В.Рутківський. " Джура козака Швайки" ( "На козацьких островах").
Леся Українка. "Мрії", "Як дитиною бувало", "Тиша морська".
В.Финниченко. "Федько - халамидник".
І.Жиленко. "Жар-Птиця", "Підкова", "Гном у буфеті".
І.Калинець. " Стежечка", Веселка", "Криничка", "Дим".
Е.Андієвська. "Казка про яян"", " Говорюща риба".
В.Нестайко. " Тореадори з Васюківки".
Я.Стельмах. " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
Л.Глібов. " Щука", "Муха и Бджола", "Жаба і Віл".
С.Руданський. "Тобре торгувалось", "Запорожці у короля".
П.Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль", " Заморські гості", "Похвала"", "Кухлик".
_________________________
01.06.22. Завдання для Супруна Владислава.
Бесіда про твори, що вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
На допомогу справжньому читачеві.
Прочитати словничок словничок - довідничок на с. 249 - 253.
Надсилати не треба.
___________________________________
31.05.22.
Бесіда про твори, що вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Народні та літературні казки.
1. Повторити види народних казок.
2. Повторити зміст казки "Про правду і кривду"
(с. 33 - 36).Усно відповісти на запитання на с. 37.
3. Повторити зміст казки І. Франка "Фарбований лис"
(с. 69-73). Усно відповісти на запитання в казці (с.71, 73-74).
___________________________________________
26. 05. 22.
Бесіда про твори, що вивчались упродовж року й
викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Міфи та легенди.
1. Повторити міф "Берегиня" (с.13 - 14). Дати усні відповіді на запитання на с. 14 - 15).
2. Повторити легенду "Про зоряний віз" (с.18). Дати усні відповіді на запитання на с. 18 - 19.
Надсилати не треба.
_______________________________________
25.05.22.Завдання для Супруна Владислава.
Бесіда про твори, що вивчались упродовж року й викликали
найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
На допомогу справжньому читачеві.
Прочитати словничок синонімів і словничок - довідничок на с. 247 - 248.
Надсилати не треба.
_________________________
24.05.22.Завдання для класу.
Позакласне читання. М.
Вінграновський. «Первінка».
Переглянути експрес - урок.
_______________________________________
19. 05. 22. Завдання для класу.
Література рідного краю. Є.
Гончаренко. «Вірші та казки про звірів і птахів».
1. Підготувати і надіслати інформацію про одного письменника Сумщини.
dansvet0369@gmail.com
_____________________________________
18.05.22. Завдання для Супруна Владислава.
Написати характеристику одного з персонажів (Олесь (Г.Тютюнник "Дивак") або Сашко (М.Вінграновський "Сіроманець))
______________________________________
17. 05. 22. Завдання для класу.
Контрольна робота № 5. Рідна Україна. Світ природи
Відповіді на запитання
1. Дати розгорнуту характеристику Олесю (Гр. Тютюнник "Дивак"), використовуючи цитати, посилання на епізоди твору.
2. Доведи, що Сашко і Сіроманець - справжні друзі (М.Вінграновський "Сіроманець") .
PS. 1. Спочатку записуєте дату (словами), тему роботи .
2. На наступному рядку - вид роботи (Відповіді на запитання).
3. Кожне запитання записуєте з нового рядка, нумеруючи його.
4. Відповідь записуєте з нового рядка.
Надіслати до 19.05.22.
dansvet0369@gmail.com
___________________________________
12.05.22. Завдання для класу + Завдання для Супруна Владислава.
Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
Дати відповіді на запитання.
1. Записати три найцікавіші епізоди, які найбільше вам СПОДОБАЛИСЯ.
2. Записати два факти, про які ви почули вперше.
3. Записати одне питання до Сашка, у якому простежувалося б знання тексту твору.
Надіслати до 16.05.22.
dansvet0369@gmail.com
______________________________
10.05.22. Завдання для класу.
Доброта, вигадливість, рішучість
Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї
позиції.
1. Переглянути експрес-урок.
2. Із відео записати інформативне гроно "Сашко"
Не надсилати.
____________________________________________
05.05.22. Завдання для класу.
М.Вінграновський.
«Сіроманець». Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад
гармонії людини й природи. Гуманізм повісті
1. Прочитати й переказати матеріал, поданий у підручнику (с. 225 - 245).
2. Уважно переглянути експрес-урок.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! До наступного уроку ви повинні знати зміст твору (за підручником).
________________________________________________
04.05.22. Завдання для Супруна Владислава.
М.Вінграновський.
«Сіроманець». Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад
гармонії людини й природи.
1. Прочитати й переказати біографію письменника
(с. 225 - 226).
2. Прочитати й переказати с. 227 - 233.
3.Усно відповісти на запитання на с. 233.
________________________________________
03.05.22.
Г.Тютюнник. "Дивак". Заповнити картку персонажа так, щоб прослідковувалося знання тексту твору (до 05.05.22.).
____________________________________________
28.04.22.
Г. Тютюнник. "Дивак". Допитливий, чуйний, добрий
хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.
1. Переглянути відеоурок.
2. Записати в зошит з відео цитатну характеристику Олеся; анкету головного героя (питання-відповідь); інформативне ґроно; таблицю "Риси вдачі Олеся"; висновок.
________________________________________________
26. 04. 22. Завдання для класу + Супрун Владислав.
Г. Тютюнник. "Дивак". Паралельність і єдність двох світів – природи й
людини, зображених в оповіданні.
ТВІР ЗА ПІДРуЧНИКОМ МАЄ БУТИ ВЖЕ ПРОЧИТАНИМ!!!
1. Опрацювати інформаційний матеріал.
Паралельність і єдність двох світів — природи і людини — це головний мотив оповідання. Людина повинна усвідомлювати себе невід'ємною органічною часточкою природи. Потрібно вчитися «читати і розуміти книгу природи». Уміймо розгледіти дивовижну красу і неповторність оточуючого світу, уміймо радіти і захоплюватися.
2. Відповіді на запитання.
✵ У яку пору року відбуваються описані у творі події? (Взимку)
✵ За що Олесь любить зиму? («Йому подобається робити перші протопти в заметах, знімати снігові очіпки з кілків у тинах».
✵ Чому Федько вдарив Олеся? (Олесь сказав хлопцям, що вони псують лід, який ще молодий.)
✵ Як Олесь відреагував на напад Федька? («Олесь згарячу ніяково посміхнувся, поторкав мокрою рукавичкою тверду гулю під оком і, ковзаючись, побрів до школи».
✵ Що побачив Олесь крізь лід на дні річки? (Щуку)
✵ Як Олесь сприйняв примирення з Федьком? («Він зрадів примиренню і, щоб віддарувати товариша, хутенько занишпорив по кишенях, дістаючи звідти духмяні верчики хмелю, сухе листя різного карбування, плетене з прядива та волов'ячої шерсті ремезяче гніздо, схоже на башличок».)
3. Опрацювати композицію оповідання. Записати її в зошит. Усно знайти епізоди, що підтверджують елементи композиції.
________________________________
21.04.22.
Г. Тютюнник. «Дивак». Коротко про письменника. Ідея
неповторності й багатства внутрішнього світу людини.
1. Ознайомитися з біографією Г.Тютюнника (підручник, с.214-215).
2. Прочитати оповідання "Дивак" в скороченому варіанті (с.216-222).
3. За покликанням можна переглянути фільм за мотивами твору "Дивак".
https://www.youtube.com/watch?v=TAujTdKawHE&t=5s
_________________________________________________
19.04.22.
М. Рильський. «Осінь-маляр із палітрою
пишною…». Єдність людини і природи, зв’язок між станом
людської душі та довкіллям.
1. Виразно прочитати вірш на с. 210-211.
2 Усно відповісти на запитання на с. 211.
3. Уважно переглянути й прослухати відеоурок.
4. ЗАВДАННЯ. Один із віршів М. Рильського (за вашим вибором) вивчити напам'ять. Відео вірша надіслати до 22.04.22.
________________________________________
14. 04. 22.
М.Рильський. «Дощ». («Благодатний, довгожданий»). Основні
відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами
поетичної мови.
1. Ознайомитися з біографією поета (с.209).
2. Навчитися виразно читати вірш "Дощ" (с. 210)
3. Усно відповідати на запитання на с.210.
___________________________
12.04.22.
Шановні пятикласники! Так як це контрольна робота, то час на її виконання дещо обмежений. Роботу виконати до 13.04.22.
Контрольна робота № 4.Рідна Україна. Світ природи.
______________________________________
07.04.22.
Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра.
Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
Переглянути відеоурок. З нього записати план характеристики хлопчиків ( не надсилати).
_____________________________________________
05.04.22. Завдання для класу + Супрун Владислав
Є. Гуцало. «Лось». Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла –
наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні. ТЛ: оповідання.
1. Прочитати оповідання за підручником (с. 199 - 207)
2. Усно відповідати на запитання , що стосуються біографії та твору.
3. Переглянути відеоурок.
_________________________________________
31.03.22. Завдання для класу.
П. Тичина. «Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла...».
Мелодійність віршів .
1. Перегляньте уважно відеоурок. Запишіть слухові, зорові образи, художні засоби, що їх характеризують (вірш "Гаї шумлять").
2. Виразно прочитайте запропоновані поезії (с.196-197).3. Дайте усні відповіді на запитання після поезій.
!!! 4. Вивчіть напам'ять один із віршів П.Тичини (за вашим вибором). Відео з віршем надішліть до 04.04.22.
________________________________
30.03.22.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ СУПРУНА ВЛАДИСЛАВА
РМ № 4. Етюд "Природа рідного краю"
Завдання: написати 5-7 речень про природу рідного краю будь-якої пори року.
_______________________________
29.03.22.
Завдання для класу.
1. Виконати самостійну роботу до 02.04.22.
2. П. Тичина. «Не бував ти у наших краях!» . Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення
краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. ТЛ: ліричний герой.
А. Прочитати спогади П. Тичини про своє дитинство (підручник, с. 194-195).
Б. Виразно читати поезію "Не бував ти у наших краях" (с.195). Усно відповідати на запитання на с. 195.
В. Уважно пергляньте відеоурок.
_____________________________________________
24.03.22. Завдання для класу.
С. Васильченко. «В
бур'янах». Україна часів Т. Шевченка. Розповідь про поета,
його дитинство
На допомогу учням!!!
https://www.youtube.com/watch?v=M6-9PlJaV_4 Аудіокнига
1. Переглянути уважно відеоурок.
2. Прочитати за підручником уривки з повісті "В бур'янах". с. 186 - 190.
3. Усно відповідати на запитання на с. 190.
!!! Увага!!! Наступного уроку буде самостійна робота за творчістю Т.Шевченка. (біографія + творчість).
____________________________________
23.03.22. ЗАВДАННЯ ДЛЯ СУПРУНА ВЛАДИСЛАВА
П. Тичина. «Не бував ти у наших краях!» . Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення
краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. ТЛ: ліричний герой. «Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла...». Мелодійність віршів П. Тичини.
1. За підручником ознайомитися із спогадами поета про своє дитинство (с.194 - 195).
2. Навчитися виразно читати запропоновані поезії. (с.195, 196, 197).
3. Одну з поезій (за вибором учня) вивчити напам'ять. Відео з віршем надіслати на електронну пошту до 30.03.22.
dansvet0369@gmail.com
________________________________
22.03.22.
«Садок вишневий коло
хати…». Картини довколишнього
світу, природи в поезіях Тараса Шевченка — художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної
мови.
1. Переглянути відеоурок.
2. Вивчити напам'ять вірш "Садок вишневий коло хати".
ОБОВЯЗКОВО!!! Відео з віршем надіслати на пошту
до 25.03.22.
dansvet0369@gmail.com
!!!! Тим, хто не надсилає завдання, поставлю оцінки початкового рівня!
__________________________________
Завдання для Супруна Владислава
С. Васильченко. "В бур'янах".
1. Прочитати уривки з повісті С. Васильченка "В бур'янах" (с. 186 - 190).
2. Скласти план прочитаного, записати його в зошит.
__________________________________
15.03.22. Завдання для всього класу.
Т.Шевченко. "За сонцем хмаронька пливе". ТЛ: ліричний твір, персоніфікація.
1. Прочитати статтю підручника (с. 191 - 192).
2. Виписати в зошит поняття ліричного твору, персоніфікації.
3. Уважно прочитати вірш (с.192).
4. Переглянути уважно відеоурок.
5. Вивчити вірш напам'ять. Зробити відеозапис і надіслати на електронну пошту до 17.03.22.включно.
dansvet0369@gmail.com
______________________________________
Завдання для Супруна Владислава
Тема. Олександр Олесь "Княжа Україна". Поетична оповідь про минуле нашого народу, князів Русі-України, їхню
мудрість, благородство, хоробрість, любов
до рідної землі.
1. Перейти за посиланням і подивитися відеоурок (вставити на блог не можу, бо відео перевищує обсяг)
https://www.youtube.com/watch?v=nZhBbxO6suQ&t=2s
2. Прочитати за підручником с. 148 - 155.
3. Усно відповідати на запитання на с. 155 - 157.
4. Записати в робочий зошит інформаційний кущ "Ярослав Мудрий" (можна доповнити своєю інформацією).
______________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий